Dit is een lijst met alle XBox games waarover bekende is dat ze op E geshowd zullen worden Bron:www.spelletjesgarnaal.be CDV The Kore Gang (Xbox) Vultures (Xbox) 3DO Four Horsemen of the Apocalypse (GCN, PC, PS2, Xbox) Jacked (GCN, PS2, Xbox) SRS (GCN, PS2, Xbox) Bethesda Softworks Pirates of the Carribean (PC, Xbox) Bioware Star Wars: Knights of the Old Republic (PC, Xbox) Blizzard Starcraft: Ghost (GCN, PS2, Xbox) Cenega Korea: Forgotten Conflict (PC, Xbox) Shade: Wrath of Angels (PC, Xbox) Dreamcatcher Arx Fatalis (Xbox) Electronic Arts Madden NFL 2004 (GCN, PS2, Xbox) NASCAR Thunder 2004 (GCN, PS2, Xbox) NCAA College Football 2004 (GCN, PS2, Xbox) Microsoft Amped 2 (Xbox) BC (Xbox) Brute Force (Xbox) Counter-Strike (Xbox) Fable (Xbox) Halo 2 (Xbox) Inside Pitch 2003 (Xbox) Project Gotham Racing 2 (Xbox) Sudeki (Xbox) Top Spin (Xbox) Midway ESPionage (GCN, PS2, Xbox) SpyHunter 2 (GCN, PS2, Xbox) NFL Blitz: Pro (GCN, PS2, Xbox) NHL Hitz: Pro (GCN, PS2, Xbox) Namco Soul Calibur II (GCN, PS2, Xbox) NCsoft Kingdom Under Fire: The Crusaders (Xbox) SEGA Headhunter (Xbox) NFL 2K4 (Xbox, PS2) NBA 2K4 (Xbox, PS2) NCAA 2K4 (Xbox, PS2) Otogi (Xbox) Sega GT Online (Xbox) Simon and Schuster Interactive Outlaw Volleyball: Spike or Die (Xbox) THQ Alter Echo (PS2, Xbox) Disney's Pixar Finding Nemo (GCN, PS2, PC, Xbox) Moto GP 2 (Xbox) WWE Raw 2 (Xbox) Vivendi Universal Baldur's Gate: Dark Alliance 2 (PS2, Xbox) Fallout: Brotherhood of Steel (PS2, Xbox) Hunter The Reckoning Redeemer (Xbox) Outlaw Volleyball (Xbox)
Jah, Kameo; Elements of Power, en Conkers for bad Day en Perfect Dark 0. Foei Foei, dat je die zomaar vergeet
ik wil zo graag perfeckt ddark zero liep eerst te wachten op n64 toen cube nu xbox perfect dark is beter dan halo het scheelt een klein beetke maar toch
errug leuke lijst! ik hoop dat ze NASCAR eens hier gaan uitbrengen!! de vorige edities zijn ons voorbij gegaan..........
ik vind het in totaal eigenlijk weinig boeiends...ja paar leuke titels van microsoft. maar voor de rest vind ik het niks
Dit is slechts een officiele lijst, d'r zullen vast nog wel wat verrassingen op de E3 komen (hopelijk Rare).
Rare moet met veel ingame beelden komen van perfect dark zero. Ik hoop echt dat de multiplayer in die net zo goed wordt als die van perfect dark op N64, dat was echt de beste!
SEGA Headhunter (Xbox) NFL 2K4 (Xbox, PS2) NBA 2K4 (Xbox, PS2) NCAA 2K4 (Xbox, PS2) Otogi (Xbox) Sega GT Online (Xbox) Als Headhunter echt op Xbox komt ga ik juichen! Ik heb hem al op DC uitgespeeld en heb mijn gamertag te danken aan de hoofdpersoon van de game [Jack Wade] dus dan ben ik op Live ook wat bekender over een tijdje!