1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    komt op mij over dat je gewoon een gefokte aap bent dus.
    mja, die moeten er ook zijn. :+
    doe verder ook dingen die ik in t echt zou doen idd en kom gelijk met jou over. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik vind het wel jammer in games dat je soms manipulatieve organisaties hebt. Maar als ik ze niet vertrouw en zelf wat wil manipuleren om wat in eigen hand te houden dan is die mogelijkheid er niet. Dat zou eens innovatie in een game zijn als die mogelijkheid aanwezig zou zijn.

    Als er meer keuzes geweest zouden zijn zou ik uiteindelijk ook een volle Renegade balk gehad heb. Ik zit er meer tussen in, maar als je meer keuzes gepresenteerd krijgt met X situatie en geen Y situaties...tja :confused:

    Batarians zijn gewoon terroristen en slavendrijvers. Hoef je geen medelijden mee te hebben. Gewoon uitmoorden die gasten ten koste van alles.

    Jack is een kut emo. Ze leek stoer in de filmpjes, maar in de game is het gewoon een trut die de hele tijd zielig loopt te doen. Zou haar wel naast die bom in haar oude cel opsluiten en dan vlug weg gaan zonder haar :p

    ik ben liever een "opgefokte aap" dan een metrosexueel mietje zoals de meeste gasten van tegenwoordig.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik vind Zaeed dus echt een lelijke mongool.
    Volgde gewoon m'n gevoel en had hem uitendelijk niet loyal gekregen bij z'n missie, die overigens teringsaai was, maar de planeet zag er echt ziekelijk uit _O_ echt het mooiste wat ik tot nu toe in de game heb gezien.
    Vind de game verder een beetje easy aan het worden, met een sniper die snel kan schieten knal je zo iedereen dood.
    Volgende keer maar hoger dan normal. :+
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Vind ik zelf ook best wel jammer inderdaad, hoop dat ze dit in ME3 ook nog een beetje leuk uitwerken als je de cerberus kant op gaat dat je hun kan naaien als je hun kant kiest en niet dat je daarna toch genaaid word, sluit dan liever toch een alliantie of naai dan hun.
    Jammer genoeg gaat onze fantasie en inleving wat verder dan in een game mogelijk is.

    Lol:lol:

    Vind Zaeed ook een aap, maar komt deels doordat hij geen mogelijkheid heeft om met hem te praten hierdoor is hij al snel vrij saai.
    Zijn accent blijft wel baas_O_.
    Heb hem wel geholpen omdat ik hem wel gelijk gaf in dat hij was genaaid en ik zelf dan ook redelijk pissed zou zijn, wist toen nog niet dat ik geen optie had om met hem te praten anders had ik waarschijnlijk wel een andere beslissing genomen.
    Normal is idd veel te easy, maar ga maar eens op insanity spelen na een paar biertjes dan is het niet echt meer leuk:9
    Vooral dat archangel stukje met die deuren:'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nothing beats pen and paper Dungeons and Dragons :D
    Dat is nog steeds 1 van de ultieme game ervaring.

    Ook al is dat met de 4e editie ook meer op combat georienteerd qua regels. Erg jammer dat alles toch verneukt wordt al is het maar in een klein beetje.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2010
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb die mensen gered en toch zijn loyalty gekregen...
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind Jack wel meevallen. Als je met haar speelt kom je echt veel over haar te weten en begrijp je waarom ze is zoals ze is. Bijvoorbeeld op the Citadel als je naar de toilet gaat(met die turian).

    En met die Batarians ben ik het eens. Net zoals de Vorcha, heb je helemaal niks aan, en ze zijn nog lelijk ook :) .
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    En dan nog is ze een kut emo die overdrijft :p
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal in elk geval wel proberen te saven ruim voordat ik op die bovenverdieping sta. Ik wil hem niet weer mislopen. ;)
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, ik heb hem ook uitgespeeld. Er is echt maar één emoticon voor: _O_

    Nu ben ik gelijk verder gegaan op Insanity, maar dan nu met een vrouw, Infiltrator, Renegade, terwijl ik met mijn hoofdmannetje een man, soldier, paragon ben. Is trouwens ook de enige achievement die ik nog moet:)

    Ik heb net ook nog even de Launch-trailer gezien, die is ook heel vet. Ik ben wel blij dat ik hem niet eerder bekeken had, want er komen wel wat spoilers en veel beelden uit het eind van het spel in voor.
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeelt in 46 uur. _O_
    Wat een fucking zieke game
    Om een paar momenten op te noemen die echt zo epic waren:
    Je dood, Normandy v2, Cerberus, Archangel, collector's vessel, de reaper van binnen.
    Het einde, waarbij je de reapers ziet aankomen! _O_ _O_ _O_
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vooral dat laatste. ;)
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me wel een toffe game en zit er aan te denken om hem aan te schaffen. Is het nodig om eerst mass effect 1 te spelen of is dat niet nodig?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het hoeft niet, maar het verschaft wel extra informatie en je komt daardoor extra in het hele verhaal. En Mass Effect 1 is ook gewoon erg goed.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lijkt me wel verstandig. Zitten hele vette stukken in. Bovendien lijkt deze game ook nog meer op een RPG dan Mass Effect II. ;)
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze game voelde wat gestroomlijnder aan dan deel 1. je werd naar mijn gevoel meer aan het handje gehouden. Neemt niet weg dat je behoorlijke vette actie en momenten tegen komt gedurende je reis.
     
  17. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gisteravond eindelijk uitgespeeld. Wat een fantastische game!!

    Toch voelt er iets niet goed aan de game, namelijk het volgende. Nadat ME2 uitkwam ben ik als een gek gaan spelen en heb alle crewleden (op Legion na natuurlijk) vrijgespeeld en loyaal gemaakt, en m'n upgrades geregeld. Ik was gebleven bij de Reaper IFF missie, en ik dacht bij mezelf ik speel de hoofd verhaallijn later door omdat ik afgelopen week tentamenweek had. Gisteren de game echter weer opgepakt en tot mijn verbazing binnen een paar uur de rest van de game door gespeeld!! Ik had zelf het idee dat ik alle voorbereidingen had getroffen, en dat het werkelijke spel nu ging beginnen (en dat ik nog niet ver in de game was).
    Begrijp met niet verkeerd, het vrijspelen van alle personages en hun loyaliteitsmissies doen was erg gaaf, maar naar mijn gevoel toch bijzaak in het verhaal. Nu voelt het net alsof 80% van de game sidequests is en slechts 20% over de hoofd verhaallijn gaat (hoe vet die 80% ook dan mag zijn). Ik had bijvoorbeeld veel liever minder crew members gezien, maar wel meer missies die over het Collector-verhaal gaan! Desalniettemin: Mass Effect 2, waanzinnig!



    Nodig is het niet, maar wel zwaar aanbevolen! Het verhaal van deel twee sluit direct aan op deel een. Ook kom je allerlei personages uit het eerste deel tegen waarbij gesproken wordt over gebeurtenissen uit deel een. Ook is het zo dat keuzes die je maakt in deel een overgaan naar deel twee. Bijvoorbeeld het wel of niet laten leven van een van je squadmates in ME1 (is mij niet gelukt en daar heb ik nu spijt van!). Als je een nieuw personage in deel twee start, gaat de game er vanuit dat dit niet is gelukt.

    Ook heb ik spijt dat ik een female Shepard ben begonnen in deel 1. Ik dacht van: 'je moet zo lang tegen dat gezicht en lichaam aankijken, laat ik dan maar een vrouw nemen'! Echter voelt het nu tijdens deel twee een beetje vreemd aan om met de mannelijke crewleden een romance te starten als heteroseksuele man in het dagelijks leven, dus dat heb ik maar niet gedaan... :D
    Ik voel er eerlijk gezegd maar weinig voor om puur voor de romance mogelijkheden ME1 & 2 opnieuw door te spelen als een mannelijke Shepard. Wat wel jammer is omdat het langzaam maar zeker naar een relatie toe praten toch best een aardige 'minigame' is!
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Langzaam maar zeker? Shepard is echt een slet, bij het minste geringste persoonlijke topic van Kaiden Alenco (me1) of Jacob raakt iedereen direct helemaal opgewonden 8) In me1 heb ik het aangeknoopt met die blauwe meid maar die ziet me nu niet meer staan... Achja, misschien dat het wat wordt met die gemaskerde chick. Ik zou het spel ook echt nooit met een kerel (of een andere char) kunnen spelen, dat zou gewoon raar zijn :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een vraagje over de loyalty. In mijn tweede PT moet ik er nog eentje, dat is Thane. Ik heb in mijn eerste PT de rest wel gehaald, op Zaeed na die ik gisteren heb gedaan.

    Nu begin ik het idee te krijgen dat als je alle loyalty achievements hebt, je deze niet meer hoeft te doen in andere PT's. Klopt dit of heb ik het fout?

    Ik zou het in elk geval geweldig vinden. ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat zegt het bij het squad-selection scherm? Als er een rode cirkel onder een character staat dan is dat character loyaal of je drukt op X en kijk dan of er "Normal" of "Loyal" staan ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina