[XOne] Netwerk Brug IP FOUT

Discussie in 'Games' gestart door karstonie, 12 feb 2010.

1. karstonie

karstonie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo..

Ik heb mij xbox aangesloten aan mijn computer met een netwerk brug.
    als die netwerkbrug invoer beginnen de problemen:

1.
    Me netwerk zelf, op mijn computer valt weg en krijg ik met moeite aan want dan heeft hij problemen met IP op te halen. (MSN zegt dat dan de GATEWAY offline is)

2.
    Als het me eindelijk gelukt is om mijn netwerkbrug tot stand te krijgen dan kan ik eindelijk inloggen, maar zodra ik ingelogt ben en ik wil BV. een Match Joine op MW2 dan begint hij te haperen en gooit hij mijn hele internet er af van mijn pc.

3.
    Als ik mijn pc aan doe en mijn internet komt weer tot stand. dan staat er dat die netwerk brug het nog doet. en als ik mijn xbox aanzet dan zie ik dat hij geen verbinding door zend.

Ik heb een Linksys router ( half jaar oud).
    Mijn router staat beneden maar ik heb een linksys versterker gekocht en die staat op de boven verdieping dus ik kom niet te kort aan signaal sterkten ( de versterker is <1 maand oud).

Ik heb dit probleem nu ongeveer 3 weken. daarvoor heb ik geen problemen gehad).

Kan iemand mij helpen om misschien de instellingen te veranderen van iets? of misschien helpen met hoe ik iets verkeerd heb neergezet?

Groetjes Wesley!;)

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Welke error krijg je als je de connectie test doet op je xbox dashboard?

Heb je de netwerkbrug als volgt gemaakt?

XP
    [yt]NAEkphv5F5Y[/yt]

Vista
    [yt]_EaHUS8NGO4[/yt]

Windows 7
    [yt]ZwvUcXUXfk8[/yt]

3. karstonie

karstonie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

Heey,

Thanks voor snelle reply!

Stom dat ik er niet bijvermeld had dat ik vista heb..
    Maar ik starte altijd eerst de netwerkbrug en wachte tot die de verbinding legte,
    als hij dat had dan pas starte ik mijn xbox..

Nog 1 vraagje: deleten jullie de netwerkbrug als jullie de pc uitzetten of als je niet meer op de xbox gaat spelen.?

Groetjes Wesley!

4. karstonie

karstonie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screen shot

Oke.. nu heb ik als ik me netwerkbrug gemaakt heb en precies op de manier van het filmpje dat ik deze error krijg: [​IMG]

Hoe maken we dit.. dit is trouwens ook een error die ik het meest krijg..

Het gaat vooral om dat unidentified bij netwerkbrug.. dat is echt een groot probleem. en dat slaat soms over naar m'n eigen netwerk van mijn PC

P.s ik heb verschillende foutcodes op me dashboord maar als ik ze zie zal ik ze poste ;)

Groetjes Wesley

Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ok wacht, voor de duidelijkheid, dit heb je dus gedaan (of verwijder de brug, herstart je pc en probeer het zo eens);

1. Verbind je ethernetkabel met je xbox 360
    2. Ga naar netwerk connections
    3. Ga bij je wireless network naar properties/eigenschappen
    4. Ga naar Sharing en vink hier niets aan (dus GEEN internet sharing connection box aanvinken!) Belangrijk!
    5. Doe hetzelfde voor je local area connection als daar een sharing tab is, anders niets
    6. Selecteer nu zowel local area connection als je wireless connection, rechtermuisklik > Create bridge
    7. Dan zou je wireless netwerk connectie eronder moeten staan samen met je nieuw gevormde bridge
    8. Rechtermuisklik nu op local area connection en doe eens add to bridge

6. karstonie

karstonie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik gedaan.
    en toch had ik dat..
    moet ik me network van xbox op manual of automatic zetten. ( ik heb nu Automatic).
    ik snap alleen jou stap 8 niet die staat ook niet in het filmpje..?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Om er zeker van te zijn dat je de juiste adapters hebt gebridged. Je kan ook bij je nieuw gevormde bridge op properties klikken en dan staat er bovenaan bij general normaal een kadertje met Adapters. Kijk dat daar wel degelijk je ethernet en wireless adapter (enkel) zijn aangevinkt.

Nu even nieuwe DHCP lease en het zou moeten werken. En je xbox instellingen op automatisch is normaal geen probleem.

8. karstonie

karstonie Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke thanks ;)
    ik snap het..

maar ik ben er achter gekomen dat, dat hele linksys systeem wat ik heb niet goed functioneert dus daarom valt me internet steeds weg met die brug (denk ik) want ik heb slechte verbinding waar ik zit..
    ik ga binnen kort een nieuwe routen en miss + range expander kopen en dan kijken of het beter gaat.

Groetjes Wesley ;)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Sowieso is de wireless adapter voor de xbox 360 altijd een betere optie dan ICS/network bridging. Stabieler, minder setup & NAT problemen, minder problemen met disconnects/lag. En mocht dat praktisch niet lukken zijn er ook bv. nog altijd homeplugs als een handig alternatief.

(Voor wat meer info check bijvoorbeeld even deze of deze topics.)

Nu theoretisch gezien werkt xbox live via ICS of een netwerk brug (meestal) wel, maar toch altijd handig om even de alternatieven in gedachte te houden als je problemen liever voorkomt dan oplost.

Deel Deze Pagina