Onimusha 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door HellHound, 12 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb zojuist een preview van Onimusha 3 gezien op Gammo en allemachtig wat zag dat er fantastisch uit zeg. De graphics en actie waren zo goed en je werkt nu ook samen met een character die is nagebootst van de acteur Jean Reno en die lijkt ook nog eens sprekend. Ik neem aan dat deze game ook naar de XBox komt, Genma Onimusha hebben we tenslotte ook of is dit een andere versie dan de PS2? Laten we maar hopen dat hij ook naar de XBox komt want dan hebben we weer een toppertje om naar uit te kijken.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel erg op Ninja Gaiden lijken, dus daar neem ik dan wel genoegen mee.. :)

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij blijft dit een exclusieve titel voor de PS2, aangezien de vorige delen ook op geen andere ( goede ) console kwamen :+ Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk, als O3 naar de box komt :9

4. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij is O3 exclusief voor de PS2. ik heb in ieder geval nog niet gehoord van een eventuele release voor de Xbox, en op www.tothegame.com staat hij ook nog niet aangekondigd voor de Xbox.

5. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt NIET naar de xbox want 2 komt ook niet

maar ik had het ook gezien en dat zag er er erg goed uit

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat is dan echt jammer, ik had hem liever op mijn XBox gespeeld. Gelukkig heb ik ook nog een PS2.

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, mij boeit dat hack and slash gebeuren niet zo, maar ik hoop dat Onimusha 3 daar verandering in gaat brengen, ook gezien die review, vette game man!

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  8. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 1 wel en ik vond het wel een coole game vind het jammer dat hij niet op xbox komt

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet je tegenwoordig nooit meer.....MGS 2 is ook naar de xbox gekomen.....en er zijn ook plannen om de GTA serie naar de box te brengen. Terwijl bij hoog en bij laag is beweerd dat Take TWo Interactive een contract had bij sony tot 2005. Dus daar kun je allemaal niks van zeggen. De tijd zal ons leren........ugg ugg:D

10. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    oke daar heb je gelijk maar even goed lijkt het me sterk dat hij op de xbox uit komt

Deel Deze Pagina