Ik heb zojuist een preview van Onimusha 3 gezien op Gammo en allemachtig wat zag dat er fantastisch uit zeg. De graphics en actie waren zo goed en je werkt nu ook samen met een character die is nagebootst van de acteur Jean Reno en die lijkt ook nog eens sprekend. Ik neem aan dat deze game ook naar de XBox komt, Genma Onimusha hebben we tenslotte ook of is dit een andere versie dan de PS2? Laten we maar hopen dat hij ook naar de XBox komt want dan hebben we weer een toppertje om naar uit te kijken.
Volgens mij blijft dit een exclusieve titel voor de PS2, aangezien de vorige delen ook op geen andere ( goede ) console kwamen Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk, als O3 naar de box komt
Volgens mij is O3 exclusief voor de PS2. ik heb in ieder geval nog niet gehoord van een eventuele release voor de Xbox, en op www.tothegame.com staat hij ook nog niet aangekondigd voor de Xbox.
hij komt NIET naar de xbox want 2 komt ook niet maar ik had het ook gezien en dat zag er er erg goed uit
hmmm, mij boeit dat hack and slash gebeuren niet zo, maar ik hoop dat Onimusha 3 daar verandering in gaat brengen, ook gezien die review, vette game man!
Dat weet je tegenwoordig nooit meer.....MGS 2 is ook naar de xbox gekomen.....en er zijn ook plannen om de GTA serie naar de box te brengen. Terwijl bij hoog en bij laag is beweerd dat Take TWo Interactive een contract had bij sony tot 2005. Dus daar kun je allemaal niks van zeggen. De tijd zal ons leren........ugg ugg