Beste gasten, Na van alles geprobeerd te hebben kom ik nu met mijn vraag maar naar jullie. Ik zal eerst kort vertellen wat er aan de hand is. Sinds December zit ik bij UPC en hebben wij fiberpower internet 30 mb. Bij dit internet heb ik een 300n router van sitecom gekocht die o.a gemaakt is voor online gaming. Nu speel ik dus op mijn 360 modern warfare 2 en word ik dus de laatste tijd op willekeurige tijden van xbox live gesodemieterd. Soms kan het een half uur duren voor ik terug kan op live soms meldt hij mij automatisch weer aan en het komt ook voor dat ik hem een minuut daarna al weer aan kan zetten. Ik ben al in mijn routersetup geweest porten open gezet upnp aangezet noem het allemaal maar op en nog blijf ik er af gekickt worden. Nu moet ik wel zeggen dat wanneer ik pes speel het nog niet gehad heb en dat het alleen nog maar bij modern warfare gebeurd. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn en of jullie oplossingen hebben. Wanneer ik trouwens mij niet aan kan melden na zo'n disconnect geeft de verbindingstest van live aan dat hij niet vanaf mijn internet naar live kan als foutmelding. Alzovast bedankt voor eventuele reacties, Groetjes Carlo
Ik heb helaas geen oplossing voor je. Wel heb ik ook af en toe problemen met m'n (draadloos) internet. Gisteravond had ik zelfs helemaal geen toegang tot online gamen via Modern Warfare 2. Werd er continu uitgeknikkerd. Vanavond weer even kijken, hopelijk was het - op een of andere manier - iets eenmaligs. Best eng eigenlijk...
Dat is naar. Mischien even bellen naar UPC. Had ik gister avond ook met mw2. Elke keer als ik op find game drukte werd stond er iets van unable to connect to the xbox live servers. Maar vandaag deed hij het weer
Ben je via ethernetkabel verbonden of via de wireless adapter of homeplugs? Als het een half uur duurt vooraleer je terug op xbox live kan kan je wel nog gewoon op internet?