1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Lijkt me toch echt dat er 1 EA account is hoor, niet per console of pc, en het aanmaken kostte mij ongeveer 30 seconden destijds. Wat voor error krijg je dan wanneer je een account aan wilt maken?
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand bij welke winkel (dus geen site) je BFBC2 kan pre-orderen, en dat je dan de limited editon krijgt? Free recordshop misschien?
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom er trouwens nog steeds niet op, duurt langer dan gewoonlijk :{
     
  4. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    --
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg eerst een melding dat hij de account niet aan kan maken (cannot create account). Dan klik ik op retry, en dan krijg ik een melding dat hij geen verbinding kan maken.
    Ik kan me niet herinneren dat ik eerder een EA account had gebruikt, maar dat zal dan toch wel zo geweest zijn. Dan vind ik het nog steeds dom dat je zowel voor Xbox Live in moet loggen en dan ook nog eens bij EA zelf, daar is toch juist Xbox live voor?!

    Als dit met dat vage "onderhoud" te maken heeft, dan mogen ze die luie noob programmeurs wel eens een melding laten maken dat er wegens onderhoud niets werkt.
    In ieder geval is het geen pluspunt dat ook dit spel maar 6 van de 7 dagen per week gespeeld kan gaan worden. Ik laat hem voorlopig links liggen.
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    "Het onderhoud is normaal kort, maar er worden VEEL spelers voor BC2 verwacht op release dag, dus de systemen krijgen wat upgrades "

    @Donwesje
    Ja ik bestel ook altijd bij -- puike winkel :b:
     
  7. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde iets zeggen over waar hij te krijgen is maar dat is weer reclame :)
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee niet weggaan !

    We zullen je missen :emo:

    EA heeft altijd onderhoud op dinsdag, Boycot heel EA dan maar :emo:
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zohee azijndrinkert, werk je bij de Volkskrant ofzo?

    Ff logisch nadenken, denk je nou echt dat EA de accountgegevens krijgt van iedereen die xboxlive heeft? Natuurlijk niet, dat is niet iets negatiefs, dat is iets positiefs!

    De demo kost je geen ene cent, dus niet zo zeuren verder hoor...
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Vraag

    Je hebt een team van 12 man. Kan je in je team bv ook 6 squads van 2 man maken?

    (of is er een maximum van 3 squads, en zit je niet in een squad dan ben je solo)
     
  11. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je squad locken (private maken)
    Dus jij en een maat in een 2 mans squad.

    Max voor squad is en blijft 4 pers
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Voor zover ik weet (99% zeker) wordt de limited edition XBOX360 versie officieel niet in NL geleverd, dus zijn er alleen geimporteerde versies in zeer beperkte bijlages ergens beschikbaar als je heel goed zoekt. Maargoed dit wist je misschien allemaal al. Net zoals je waarschijnlijk ook weet dat de LE alleen ingame bonuses bied, die je ook vrij kunt spelen in de game zelf.. Wat ik me dan weer afvraag is waarom zou je extra geld neertellen voor iets wat je makkelijk zelf vrij kunt spelen? Tenzij je van plan bent om het spel niet genoeg te spelen om de extra's vrij te spelen, waar waarom zou je dan extra dokken voor iets wat je toch niet veel gaat spelen?
     
  13. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 100% zeker dat Mediamarkt en wij geen geimporteerde versies krijgen.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat wilde ik horen. Great thx!
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waarom is de LE dan duurder bij jullie? Hij kost toch evenveel als de normale versie?
     
  16. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor en dan zijn wij de goedkoopste. De normale versie heeft een adviesprijs van 59.95. De limited hoger maar wij hebben een goede deal daarvoor kunnen sluiten.
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Okee maar dat is de adviesprijs, maar de inkoop prijs is dus ook verschillend tussen de normale & LE versie?
     
  18. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard zit hier verschil in. Het is vrij normaal dat de Limited iets duurder is.
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja ik vroeg ff door omdat ik me meen te herinneren dat DICE reklame maakte dat het voor dezelfde prijs zou zijn, vandaar.. Maar bedankt iig.
     
  20. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor onzin... Ik moet nu opeens inloggen op mijn EA account..
    Nou, oké prima.. maar dan krijg ik nu elke keer de volgende melding:
    Your gamerprofile does not have the correct permissions to acces xbox live functionality

    What to do?
     

Deel Deze Pagina