[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen jullie met manual ? handschakelen ? :confused: domme vraag mischien
     
  2. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    het is dat je het zelf zegt ;)

    manual is handmatig schakelen
     
  3. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke, dacht ik al!.. maarja ik ben nu dus aan het oefenen met handschakelen.. scheelt het echt in je rondetijden als je voor handschakelen kiest in plaats van automatic? of maakt het nix uit of je automatic of manual kiest maar ligt het eraan of je goed of slecht bent? als het nix uitmaakt kies ik voor automatic is makkelijker vind ik
     
  4. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    grrr ik heb nu een tijd staan van 1.34.02.. ging net ff probere om de 33 te halen maar ik kom nauwelijks onder de 36 :D ik ben niet in computerspelletjesspeelvorm ;)
     
  5. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t!! vandaag me record op Sachsenring weer stuk scherper gezet.. 1.07.58 ofsow? lol weet niet meer uit me hoofd.. maar zoiets hehe gaat steeds beter en beter :)
     
  6. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    teeeeering

    Ik schaam me met m'n 1.39.97 ..
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor tijden onder de 1.40 op Mugello hoef je je echt niet te schamen hoor.. Ik heb 1.39.17 staan, en echt veel sneller kan ik niet, hooguit 1-2 seconden nog denk ik, want veel ruimte zit er niet meer in mijn lijnen, meeste rijd ik echt volgas.. Hoe men 1.31 kan rijden snap ik echt niet, zijn die custom bikes echt zo veel sneller, of snijdt men gewoon stukken af? (moet je eens proberen op 100% sim ;))
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Heheh dan rij je toch net iets verkeerde lijnen... snijd bochtn niet goed aan of te langzaam door de bochten haha... customs zijn wel sneller kwa topsnelheid en acceleratie vermogen maar met een demo bike en zelf schakelen kom je ook ver... heel ver
     
  9. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    yeaaaah zit nu bijna onder de 1.36!
    verbeterde net me record op mugello het is nu 01.36.05 met walker

    dat manual lukt steeds beter :D
     
  10. p1m

    p1m Guest

    de beste tijden worden ge reden met een custom bike van
    30/20/30/30
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2003
  11. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Whah, ja dat dacht ik eerst ook, totdat ik mijn ranking zag, en de tijden hier op xbw :eek:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Verdomme, ik krijg er echt geen snellere tijd uit met dat handschakelen. Niet dat ik al een bijna perfect rondje heb gereden hoor :p 1.35.98 heb ik er mee gereden, huidige PB met automatisch schakelen is.35.68 oid..
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    welke knoppen gebruik je bij het maueel schakelen
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    A en x, en ja ik heb de thumbstick shit uitgezet, dat is het probleem niet :)
     
  15. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  16. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel blijft leuk maar het is tijd voor versie 2 :p

    moet zeggen dat ik wel eens heel goede tijden rij. Maar echt goed race's rijden zit er niet in. Moet daar toch beter in worden. Gewoon constant goede tijden rijden. Maar dat blijft lastig :D

    Het is btw veel cooler als je niet de beste ben want dan moet je racen wat je waard ben :p
     
  17. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens... dat brengt je ook naar betere tijden meestal.. en een inhaal race is op z'n tijd ook wel leuk :)
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu wel achter dat de collision sim op 0% moet blijven staan.. Ik word ziek van het crashen door kleine aanvaringen met anderen.. Ben je rondenlang bezig iemand bij te halen, heb je hem bijna te pakken, crash je op een achterblijver ofzo.. Echt ziek! 8) |:- :cool:
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn tijd weer eens fatsoenlijk kunnen verbeteren. Heb vandaag met Chris Walker 1.35.53 gereden

    Eat that!! Go Ahead Eagles

    Sorry, kon het niet laten maar zijn tijd is 1.35.98 en hij beweerd dat ie zoveel beter is als mij af en toe ;)
     
  20. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is je constante tijd dan? de mijne 1.38 ofzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina