Ik krijg met mijn xbox360 geen verbinding met het internet. ik heb de netwerk adapter aangesloten en hij heeft het netwerk gevonden. Ik heb het goede wachtwoord ingetoetst, want mijn laptop en de playstation 3 doen het wel. wij hebben een adsl aansluiting met WEP wachtwoord. mijn xbox geeft de volgende settings... BASIC SETTINGS -------------- Wireless mode 802.11b Network name (SSID) WTBgate Network TYpe Infrastructure (Channel 1) Wireless Security WEP IP settings Automatic IP adress 169.254.49.118 Subnet Mask 255.255.0.0 Gateway 0.0.0.0 DNS settings Automatic Primary DNS server 0.0.0.0 Secondary DNS server 0.0.0.0 ADDITIONAL SETTINS ------------------ PPPoE Settings Username Not set Password Not set Service Name Not set Advanced settings Host name Not set Alternate MAC Address Not set hij geeft als foutmelding "Can't obtain an IP address from your router or modem" wie o wie kan mij verder helpen...
het beste kan je hier je vraag stellen (zie startpost) en geef zoveel mogelijk info : [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]
WEP Het is misschien handig om je WEP beveiliging naar WPA beveiliging te doen. WPA is beter beschermend voor je netwerk en je Xbox herkent die misschien beter omdat de xbox360 is wat nieuwer dat WEP. Je kan zeggen dat WEP wat veroudert is Hoe je, je beveiliging verandert is door naar: www.watismijnip.nl te gaan. jou IP kopiëren en in je adress balk voeren. als je daar komt moet je inloggen, aangezien jullie een WEP beveiliging hebben zal dat gewoon standaard zijn: voer bij passwoord: "admin" in en laat het hokje username vrij (dus niets invoeren) als je dat heb gedaan moet je iets zoeken naar "Network Password" of iets in die trans en dan kan je het zo veranderen Ik hoop dat dit je geholpen heeft
Zelfde problemen met verbinding Hier zelfde probleem maar nergens de juiste hulp te vinden! Idd sites die niet bestaan en overal doorlinkt worden naar andere problemen. Mijn wireless network adapter herkent de router, ik diende mij WPA-key in te vullen (en dus gedaan) vervolgens gaat ie testen en geeft ie aan dat hij geen IP-adres kon achterhalen. Schiet mij maar lek. Alles staat open , de router heeft 4 poorten waarvan er maar 2 gebruikt worden en ook op nieuwe verbindingen toestaan. Wie kan me helpen? Waarschijnlijk een simpel prblm maar toch zeer irritant!!!!!!!!!!
misschien is het handig om eerst je xbox te verbinden met je router.. miss vind hij hem dan en kan het dan draadloos.
Staat DHCP aan bij je router? Je kan misschien best zoals Fardo reeds aangaf ons wat meer info geven over je opstelling in de opgegeven thread a.h.v. het vragenformulier in de betreffende startpost.
Nou blijkt DHCP wel aan te staan op de router...... Pfff wat een gedoe! De router herkend mijn xbox als een onbekend apparaat . Wat nu????????