- Was dat ding nou een Fatboy? Het lijkt er wel op. Hij was wel erg snel gebouwd.
- Idd afgeslankte HUD! Ik vond die van Forged Alliance al beter en dit ziet er ook goed uit.
- Upgrades via techtree?
- Gevechten barsten nu los.
- Je ziet dat er duidelijk detail opgeschaald en afgeschaald wordt bij het in- en uitzoomen.
- Dit voelt toch wel als SupCom aan. Gelukkig. Ik was echt bang dat Chris met kleinschaliger "C&C kleinschalig" bedoelde. Dat is duidelijk niet het geval.
- Leuk detail, op grote hoogte uitgezoomed hoor je duidelijk de wind blazen. Helemaal uitgezoomed hoor je meer geluiden die bij een satelliet / base of operations passen.
- Hij speelt nu met zijn zeemacht. Mooie golven.
- Zijn artillerie neemt de tegenstanders behoorlijk onder vuur. Ook hier weer heeft artillerie een behoorlijke vuurbereik (zoals het hoort).
- Hij maakte iets voor zijn kanon en die schoot vanalles weg.. Extra missiles? Nee, hij heeft zijn troepen over het water geschoten.
- Behoorlijk veel troepen in een vliegend transport.
- Het is jammer dat ik geen Frans versta. Op dit moment rommelt hij behoorlijk veel in de tech tree. Redelijk veel opties om uit te kiezen.
- Heh, een commander met jetpack. Da's een nieuwe.
- De map is ook 360 graden rond te draaien.
- Strak ingericht hoofdmenu.
- Hij start een nieuwe kaart op. Ook deze is van het oude spel. Een klein eiland in het midden van de kaart, omringd door water.
- Heeft hij nou de Cybran faction gepakt? Lijkt er wel op.
- Grafisch ziet SC2 er prima uit! De werelden zijn nog steeds kaal, but who cares.
- Dat gebouw werd wel erg snel in elkaar gezet. Aangepast voor demo purposes?
- Cybran walker!
- Sodeju, wat is dat voor tech saurus die uit de fabriek komt stampen?
- Lol, hij spuugt behoorlijk hard vuur.
- Hij heeft nu een mobiele shield generator gebouwd.
- Hoor ik nu goed "kraken", een of ander meganisch zeebeest?
- Yep, een experimental tech octopus. Zijn tentakels schieten lasers.
- Cybran walkers kunnen ook hier weer varen in zee en lopen daarna het strand op.
- Voor de schepen geldt hetzelfde... ze hebben mechanische "poten" waarmee ze over het land kunnen lopen.
- De live stream draait nu een stuk vloeiender als in het begin. Hij heeft nu weer een experimental gemaakt, deze keer de experimental gunship van de Cybrans.
- De demo draait duidelijk op een hoger tempo.
- Dit is de eerste kaar waarop is gespeeld (volledig uitgezoomed):
![[IMG]](http://www.supremecommander-alliance.com/typo3temp/pics/a43fabc0e2.jpg)
- Hij gaat een nucleaire explosie veroorzaken?
- Veel gedraai en gezoom met de map. Gaat erg soepel.
- Deze kaart wordt nu gespeeld:
![[IMG]](http://www.supremecommander-alliance.com/typo3temp/pics/6f0149e6f5.jpg)
- Nu ook met muziek op de achtergrond. Volgens mij wordt dit een echt skirmish gevecht. De andere twee waren sandbox games.
- Ook dit is weer een redelijk kleine kaart. Ik hoop dat er ook grotere kaarten in het spel zitten.
- Dit is de derde factie die hij laat zien, de Aeon.
- GROTE gebouwen en een GROTE hover unit.
- Colossus! Hij is langzaam, maar stampt behoorlijk hard. ^..^
- Unit scale is awesome. Weer een sandbox game, dus geen AI als tegenstander.
- En natuurlijk vliegende schotels (CZAR) als experimentals.
- Wow, die vliegende schotel crashte heel erg mooi ter aarde! Compleet met schuddend beeld. ^..^
- Hij teleporteert zijn units van west naar de oostkant van de kaart.
- Hij liet zijn commander in elkaar klappen voor een schild?
- Volgens mij was hem dat. Nee hoor, hij gaat verder.
- Oké, nu een echte skirmish battle.
- Cybran vs...
- De cybran commander ziet er echt mooi uit. Hij is groot geworden!
- Hij gaat voor veel units in de lucht.
- Gaat hij een Megalith bouwen? Jazeker... ziet er nice uit!
- EPIC battle. Z'n megalith blaast alles overhoop. Easy AI helaas.
- De vijandige commander wordt opgeblazen. Een nuceaire explosie volgt. Gevecht gewonnen.
- Is het voorbij?
Volgens mij was het dat. Ziet er veelbelovend uit! Het was wel de PC versie, dus hoe dit op de 360 versie gaat draaien... we zullen zien. Gelukkig niet de kleinschaligheid waarvoor ik vreesde en VEEL experimentals! Hoop dat deze beter gaat verkopen op de 360. Kijk uit naar de release volgende maand!
Laatst bewerkt: 7 feb 2010