Hey iedereen weet er iemand of command and conquer generals uitkomt op de xbox en zoja wanneer? staat er al een centrale thread hier over? Tompy
dat zou nochtans een goed strategiespel zijn want het gelijkt erg op age of empires. en dat heeft toch veel succes (gehad).
Zulke spellen lijken mij niet echt speelbaar op een console:{ Vind het toch wel prettiger met een toetsenbord en muis
neej, maar fps's werkte ook niet goed op een console en op de xbox draaien die super goed... (kwa besturing dan heh)
ik denk dat generals niet op een console komt en ik vind zelf dat bepaalde speelen op de pc moeten blijven en andersom vind ik dat ook.
Ik zou wel willen dat deze voor de xbox(live) uitkwam hoor. C&C is echt een gruwelijk mooie reeks games man. En op de psx speelde hij helemaal zo slecht nog niet hoor. De Graphics waren toen precies hetzelfde als op de pc (op mijn pc dan he haha) Oja ik bedoel daarme Red Alert. Dus van mij mag hij zeker wel komen man.
vind jij het erg op Age of empires lijken? Ik heb Age of Empires in een heel ver verleden even gespeeld, maar in wat voor opzicht vind jij het dan op AoE lijken?
toch veel dezelfde kenmerken bijv. de huizen, de zelfde stijl tis gewoon veel moderner vind ik toch. Tompy
Volgens mij gaat EU Pacific (Westwood) niet maar naar consoles... helaas ik heb een te slome pc voor generals dus... dat wordt een nieuwe pc kopen!
ok ok, rts op console is mega bagger, maar Generals is zelfs op een telefoon leuk!!!!! als ie zou komen voor xbox en ze stellen de AI van de tegenstanders af op een controller, ga ik em halen, en met live word het helemaal vet, dan maakt het trouwens geen reet uit of je nou een muis hebt of niet, de tegenstander heeft dan hetzelfde probleem. of......... misschien maakt microsoft TOCH een muis voor xbox...
Hoe meer spellen hoe beter!! En laat het dan Generals zijn, dat is toch een goed spel! Waarom zou hij niet op de xbox moeten komen? Maar het zal er denk ik niet van komen.
nee dat vrees ik ook. wie hier spelen generals trouwens? wil ik wel ff wete ik wel in ieder geval. (alleen multiplayer--> gamecafe--> me pc is kut)