ik heb het spel bij de launch gekocht samen met Halo, en het spel heeft echt weken non stop in mijn xbox gezeten toen, tot op het marginale af eigenlijk, maar uiteindelijk heb ik alles (inclusief bonus) goud gehaald, maar manueel schakelen hoeft echt niet hoor, ksnap eigenlijk niet waarom jullie het aannemen, is ook nooit in me te binnen geschoten... het is idd erg moeilijk, maar dat maakte het toen ook zo enorm verslavend, je moest en zou de perfecte race rijden en na veel oefenen lukt alles hoor... maar moest het spel nu uitkomen ofzo dan zou ik me er ni meer zo op kunnen toespitsen denk ik, daarvoor hebbek ff teveel games die ik wil spelen...
Manueel schakelen begin ik niet aan...ook niet bij MotoGP. PGR speelde ik erg veel in de periode na de aanschaf van m'n Xbox en heb ook meegedaan aan de contest op de expo. Helaas heb ik het daarna niet meer gespeeld, omdat ik genoeg spelen had die ik ook nog moest uitspelen. Maar PGR vind ik persoonlijk tot nu toe zo'n beetje beste racer en ik zit ergens halverwege met uitspelen geloof ik. Als ik het echt goed wil doen ben ik nog wel even bezig...
Naar mijn gevoel kan ik harder rijden wanneer ik manueel schakel, dan wanneer het automatisch gaat. Vooral wanneer je veel kudos moet halen en je hebt de Lotus Elise! Weet iemand hoe je trouwens meer jokers kunt krijgen? Ik heb vanaf het begin een joker gekregen (nog niet gebruikt), maar ik krijg er geen meer bij, terwijl ik toch al op zo'n 80% van het spel zit....
Ik vind het maar een shit spel. Hij is best moeilijk, en ik hou niet van racegames(Ik had hem gratis gekregen).Ik had ook op een gegeven moment geen zin meer om nog verder te gaan.
ja maar dat is echt vet te moeilijk jo en t spel 100% uitspelen is onmogelijk!!!!t is echt f*cking moeilijk k kom tot die corvette maar k speel t nooit meer