1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, maar dan ook vooral niet kopen als de games 9's krijgt, ik houd je er aan ;)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat zegt dat dan over de kwaliteit van de game?
    Het is toch een adventure, je hoeft geen mensen hun kop eraf te zagen met bloed everywhere :emo:
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    uiteindelijk is het toch een game geworden met lineare gameplay (in sandbox setting hadden ze problemen het verhaal goed neer te zetten daarom hebben ze dat losgelaten..)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, maar dat hoeft niet slecht uit te pakken. Zie Uncharted 2 voor uitleg.

    Deze game trekt mijn aandacht wel, veel meer dan een Heavy Rain. Ik hoop dat de sfeer ervan zal druipen, de screens zeggen van wel. Alleen die DLC staat me nogal tegen. 4 jaar wachten op een halve game, daar € 60,00 voor neerleggen en dan nog de rest via DLC? Ik hoop het toch niet.....
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het toch niet bepaald een Teen Rating als ik zo dat filmpje zie.

    Ziet er trouwens wel echt heel tof uit hoor _O_
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor ~50 euro heb je de game + 1e DLC erbij. Je kunt ook gewoon wachten tot de game 5 euro kost en daarna de DLC kopen, of gewoon niet. Of misschien komt er wel een GOTY editie uit (lijkt me minder waarschijnlijk voor deze titel toch) waar je voor 10-15 euro de game met alle DLC kunt kopen.

    De enige DLC (op expansion packs voor Pixeljunk Monsters e.d. na) die ik tot nu toe gekocht heb is "The Zombie Island of Dr. Ned" en dat was het wel waard. Ik sta niet direct te springen bij DLC maar als het goed in elkaar zit en echt wat gameplay value levert en het natuurlijk niet met een sleutel te unlocken is en al op de dvd staat wil ik er best even naar kijken.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even wat lopen zoeken online, maar kan eigenlijk geen concreet antwoord krijgen op de vraag of deze game nou een open wereld heeft a la GTA/just cause waar je heen kunt gaan waar je maar wilt en sidemissions moet doen, of niet.
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Saints row 2:p
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee niet meer,

    http://kotaku.com/5475175/alan-wake-used-to-be-an-open world-game
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Open world werkt hier ook niet echt goed bij.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dat is duidelijk en helemaal geen slechte beslissing als je dat zo leest.. ik hoop alleen wel dat het niet TE lineair is en dat je nog wel wat ruimte krijgt in de levels/chapters a la dead rising 1 bijvoorbeeld.

    We zullen zien.. net de PU preview gelezen en het klinkt toch erg tof allemaal.. hopelijk dat het een redelijk lange game wordt.
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb echt het gevoel dat deze game een impact geeft wanneer je hem gespeeld hebt. Ben alleen wel al bang dat me zaklamp leeg raakt, dus zal een extra op me kamer zetten wanneer ik het een nachtje speel.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Echt fantastisch, die sfeer alleen al. En het stukje op die boot...vind het cool dat je dan dus gewoon kunt rondlopen, ipv dat het een cutscene is. :thumbs:

    Alan Wake zal toch gewoon een volwaardige game worden? Ik bedoel...ik hoorde van een kennis iets over verschillende episodes...kan leuk zijn,maar het liefst heb ik dan dat die episodes IN de game zelf zitten en niet later gereleased zullen worden. Gewoon zoals Alone in the dark eigenlijk...dat is toch het geval ook?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Jazeker:)
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    WAAT!?? ben je gek? Je moet juist blij zijn dat remedy ervoor gekozen hebben om geen simpele horror game te maken met enorm veel gore. Ze hebben tig keer gezegd dat dit een psychologische THRILLER is en niet horror. Waar ze dus vooral op zullen inspelen is het gebruiken van de atmosfeer en tensie in het spel en niet afgehakte koppen, benen etc. Geef mij maar een lekker eng sfeertje dan zinloze gore (Ahum jericho)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zelf zeggen dat ik het niet erg vind dat het een teen rating heeft. Ik heb sowieso nu al teveel games gespeeld met overdreven veel blood & gore (Gears of War/ Silent Hill etc ) het hoeft van mij niet meer zo.

    Kom maar op met die goede sfeer _O_
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met een teen rating wek je de indruk dat 11jarigen dit ook willen spelen, terwijl dat niet het geval is lijkt me.
    Een pyschologische horrorgame kan idd heel eng zijn.
    Aan de andere kant, bloed kan zeker meehelpen aan de sfeer en ik stoor me er ook niet aan. Van mij mag het een 18+ game worden }:]
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is eigenlijk al bekend of deze game regio vrij wordt? Want de NTSC/J versie is bij Play-Asia zo'n 37 euro, een erg aantrekkelijke prijs!!
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Niet bekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina