[HALO 3] Online competitie
beste forum leden,
De competitie.
Ik ben echt van plan om er een serieus toernooi van te maken, dus vergeet even de eerdere berichten! Ik heb geprobeerd om alvast wat feedback in de onderstaande opzet te verwerken en sta open voor verdere verbeteringen!
Hoe gaat het in zijn werk:
Bij aanmelding stuur je de gamertag van Xbox live die jij gebruikt naar est1986@live.nl. Stuur ook je skill level en mappack mee. Wanneer er genoeg aanmeldingen zijn zal ik de loting doen.
We beginnen met een poulefase (6 personen), de eerste 2 van deze poule gaan door de volgende rondes, deze zijn knock-out, daarna worden de finales gespeeld. Bij eventuele interesse is er ookde mogelijkheid om resterende wedstrijden voor de overgebleven 4 personen (per poule) te organiseren. Een soort van best of de rest!
Er wordt zowel een competitie gedaan met 1vs1 en met dubbelteam, doe je liever alleen mee met één van twee dan kan dit. Wanneer je wel graag wil meedoen met dubbelteam maar geen buddy hebt dan mail je dit ook bij je aanmelding dan koppel ik je aan een buddy (met een gelijksoortig skill-level).
Wat wordt er gespeeld?
Er wordt alleen slayer gespeelt, 1vs1 zal 15 minuten duren of 25 kills. Bij dubbelteam zal het ook tot de 25 gaan ook hier wordt alleen slayer gespeelt. Er wordt vantevoren bekend gemaakt in welke map jullie gaan spelen zodat er eventueel nog op deze map kan worden getraind zodat je niet geheel in een onbekende map komt. Er worden geen eigen gemaakte maps toegestaan.
Per keer speel je 2 matches tegen elkaar, dit in verband met het eventuele voordeel van host (beide 1-malig de host). Jullie inbreng om te beslissen of er 2 keer op dezelfde map wordt gespeeld of 2 verschillende hoor ik graag.
Wanneer wordt er gespeeld?
Zodra alle aanmeldingen binnen zijn maak ik een compleet schema in excel, hierop komen alle komende wedstrijden, de uitslagen en de tussenstand te staan. Wekelijks zal er een update van deze file via de mail naar iedereen toegezonden worden.
Graag zouden wij van iedereen horen op welke dagen (en tijden) zij normaal gesproken kunnen spelen, dan passen wij hier onze planning op aan. In geval van nood kan er uiteraard altijd in onderling overleg tussen de spelers een andere tijd/data worden afgesproken (echter dien je deze wedstrijd wel binnen 2 weken van de afgesproken data te spelen).
En voor diegene die al een lange tijd geen halo hebben gespeeld: ik ben s’avonds vaak online en wil best met je trainen, ik ben zelf sinds een 2,5 maand weer volop aan het spelen en het niveau begint weer terug te komen!
Op dit moment speel ik lone wolf op level 37 en doe niet onder voor mijn tegenstanders!
Hebben jullie nog andere tips opmerkingen of vragen over deze competitie dan hoor ik het graag !
**
In eerste instantie wil ik de inschrijving circa 2 weken openhouden, mocht het stormlopen dan sluit deze bij 18 aanmeldingen per discipline!
**
Laatst bewerkt: 18 feb 2010