competitie halo 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mariachi1986, 17 feb 2010.

1. Mariachi1986

Mariachi1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    [HALO 3] Online competitie

beste forum leden,

De competitie.

Ik ben echt van plan om er een serieus toernooi van te maken, dus vergeet even de eerdere berichtenO-)! Ik heb geprobeerd om alvast wat feedback in de onderstaande opzet te verwerken en sta open voor verdere verbeteringen!

Hoe gaat het in zijn werk:

Bij aanmelding stuur je de gamertag van Xbox live die jij gebruikt naar est1986@live.nl. Stuur ook je skill level en mappack mee. Wanneer er genoeg aanmeldingen zijn zal ik de loting doen.

We beginnen met een poulefase (6 personen), de eerste 2 van deze poule gaan door de volgende rondes, deze zijn knock-out, daarna worden de finales gespeeld. Bij eventuele interesse is er ookde mogelijkheid om resterende wedstrijden voor de overgebleven 4 personen (per poule) te organiseren. Een soort van best of de rest!

Er wordt zowel een competitie gedaan met 1vs1 en met dubbelteam, doe je liever alleen mee met één van twee dan kan dit. Wanneer je wel graag wil meedoen met dubbelteam maar geen buddy hebt dan mail je dit ook bij je aanmelding dan koppel ik je aan een buddy (met een gelijksoortig skill-level).

Wat wordt er gespeeld?

Er wordt alleen slayer gespeelt, 1vs1 zal 15 minuten duren of 25 kills. Bij dubbelteam zal het ook tot de 25 gaan ook hier wordt alleen slayer gespeelt. Er wordt vantevoren bekend gemaakt in welke map jullie gaan spelen zodat er eventueel nog op deze map kan worden getraind zodat je niet geheel in een onbekende map komt. Er worden geen eigen gemaakte maps toegestaan.

Per keer speel je 2 matches tegen elkaar, dit in verband met het eventuele voordeel van host (beide 1-malig de host). Jullie inbreng om te beslissen of er 2 keer op dezelfde map wordt gespeeld of 2 verschillende hoor ik graag.

Wanneer wordt er gespeeld?

Zodra alle aanmeldingen binnen zijn maak ik een compleet schema in excel, hierop komen alle komende wedstrijden, de uitslagen en de tussenstand te staan. Wekelijks zal er een update van deze file via de mail naar iedereen toegezonden worden.

Graag zouden wij van iedereen horen op welke dagen (en tijden) zij normaal gesproken kunnen spelen, dan passen wij hier onze planning op aan. In geval van nood kan er uiteraard altijd in onderling overleg tussen de spelers een andere tijd/data worden afgesproken (echter dien je deze wedstrijd wel binnen 2 weken van de afgesproken data te spelen).

En voor diegene die al een lange tijd geen halo hebben gespeeld: ik ben s’avonds vaak online en wil best met je trainen, ik ben zelf sinds een 2,5 maand weer volop aan het spelen en het niveau begint weer terug te komen!
    Op dit moment speel ik lone wolf op level 37 en doe niet onder voor mijn tegenstanders!

Hebben jullie nog andere tips opmerkingen of vragen over deze competitie dan hoor ik het graag !

**
    In eerste instantie wil ik de inschrijving circa 2 weken openhouden, mocht het stormlopen dan sluit deze bij 18 aanmeldingen per discipline!
    **

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Info? Maak eerst eens een duidelijke opzet wat nu de precieze bedoeling is. Zo weet iedereen waarvoor hij zich inschrijft. Lukraak roepen dat je een competitie wilt starten heeft natuurlijk weinig interesse.

Maak even een plan wanneer je dit wilt doen, hoe lang je dit wilt doen, hoe de hosting verloopt, etc. Als jij een duidelijk plan meteen geeft zijn er minder vragen en meer aanmeldingen.

Tip: Plan een vaste datum en tijd. Niet vragen aan deelnemers wanneer zij tijd hebben want dan komt er helemaal niets van. ;) Succes iig. Ik zou graag meedoen maar ben al zo'n jaar gestopt met Halo.

3. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt leuk, maar inderdaad, geef even info over datum, tijd, maps, game modus, etc.

4. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ook wel interesse, liefst 2v2 of 4v4 competitie. hoop dat je iets leuks kan opzetten:thumbs:

5. Mariachi1986

Mariachi1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    op verzoek hier dan de regels!

Iedereen die meedoet stuurt mij zijn gamertag, mail adres en de mappacks die jje hebt. Het zal dubbel team en ieder voor zich zijn/ 1vs1. Wanneer er rond de 10 / 16 spelers zijn zal de competitie beginnen, elke week zal er een wedstrijd voor de competitie worden gehouden. Nadat iedereen tegen iedereen heeft gespeeld zullen de punten worden geteld en zal er zowel op dubbel team als 1vs1 een finale worden gespeeld. Elke week stuur ik een update over de standen door!

Heb je vragen opmerkingen dan hoor ik het graag.

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hoe zit de competitie in elkaar? Werk je met poules, knockout, winner/loser bracket? Welke regels worden gebruikt? MLG? Zelfgemaakt? Als je 1v1 meedoet ben je dan ook verplicht om 2v2 mee te doen?

Dat is maar een kleine greep aan wat ik als buitenstaander zou kunnen vragen. Wat meer informatie is gewenst.

7. daanwalraven

daanwalraven Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Mariachi1986

Mariachi1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let op het bovenste bericht is gewijzigd ! alle regels en de opzet van de competitie staan beschreven! Schrijf je in !O-)

9. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    k geef me alvast op hoop dat het wat wordt:b:

voor doubles
    ErniE iz SiK
    BerT iz SiK

Willen allebei ook meedoen voor ffa

alle maps aanwezig enz.

en is misschien leuk om bv een stuk of 5 potjes te spelen tegen elk team, zodat je wat meer een competitie krijgt

ik meld me even via het forum aan omdat denk ik handiger is ? kan iedereen zien wie er mee willen doen

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  10. BerT iZ SiK

BerT iZ SiK Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo, heb maar ff account gemaakt ;)
    om even toe te voegen:
    - welke mode gaat er precies gespeeld worden? (MLG, Team Slayer, Team BRs)
    - komt er ook een team slayer (3v3 of 4v4) variant?
    - hoeveel potjes worden er per tegenstander gespeeld en op basis waarvan wordt de winnaar gekozen?

lijkt me iig een super idee, hoop dat het allemaal gaat lukken enzo :thumbs:

11. Mariachi1986

Mariachi1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vooral team slayer/ slayer zijn, ik heb je een bericht via live gestuurd!

Deel Deze Pagina