1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmmm. Maak je gebruik van de Tactics? Stel je Mage in om groepen aan te vallen met een Stun, Ice, Sleep, etc. Probeer zo veel mogelijk vijanden zo lang mogelijk buiten het gevecht houden. De Rogue in je team kan je bijvoorbeeld zo instellen om gebruik te maken van Dirty Fighting wanneer jij aangevallen wordt, zodat je van één vijand minder last hebt.
    Als je zelf moves hebt die vijanden omver duwen, minder sterk maken of tijdelijk uitschakelen, maar er zo veel mogelijk gebruik van.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt voor de tips, maar ik heb al veel van die dingen geprobeerd. :+ Volgens mij broertje mis ik gewoon de damage output. Hij wandelde er met gemak doorheen.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik heb nu dus zo'n quest van Morrigan gekregen..

    Om flemeth te gaan vermoorden...wordt iets verteld dat ze is op de plek waar je haar waarschijnlijk voor het laatst gezien hebt. En dat is dus gewoon flemmeth's hut. Nu ben ik daar heen gegaan en kom er niet verder, de deur tot het hutje is dicht en kan op geen mogelijkheid naar binnen. buiten staat ze ook niet.

    iemand die me daarmee kan helpen :)?
     
  4. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ga je met Morrigan? Het is namelijk de bedoeling dat je zonder haar gaat. Weet niet of dat het is.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Of het is een bug. Probeer het spel op je harde schijf te installeren en pak dan een eerdere save game. Ik heb tijdens mijn eerste playtrough ook heel veel bugs gehad in dit spel. Eindbazen die 2 keer spawnen, deuren die niet open gaan, npc's die er niet zouden moeten zijn maar er toch zijn... Is er iemand die hier ook last van had?
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Een dual wield fighter heeft best aardige damage output. Alleen zijn defence is gewoon kut. Aangezien je door een lading ondoden besprongen wordt is dat gewoon kut. Net zoals met een rogue wil je absoluut niet in het midden van zo'n groep staan en dat je meer rond cirkelt en wat gasten neer mept.
     
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Sowieso is Dual Wield beter besteed aan een rogue. Alle stun moves + backstab is dé manier om dual wield te spelen. Overigens niet de makkelijkste build. Ik zou beginnen met een warrior. Die zijn het meest straightforward in hun stats en skills.

    Overigens had ik gister een hilarische bug. Ik deed de Dwarven Noble origin (op weg naar full gamerscore) en zoals door anderen ook al gezegd: verreweg de beste opening van het spel.

    Bij het punt dat Bhelen zijn verraad bekend wordt
    Eén van de guards liep zonder hoofd door de achtergrond. Die was net door een van mijn party members onthoofd, maar deed nu toch nog mee als guard in het filmpje.
     
  8. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Super nice! :lol:
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben nu bezig met mijn dwarven Noble playtrough. Ik ben wel benieuwd hoe dat straks gaat worden als je terug gaat naar Orazammar. Lijkt me echt een gave quest die ik daar dan moet gaan doen.
     
  10. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja, was supermooie bug. Gelukkig had ik die niet op mijn eerste playthrough.

    Er komt, neem ik aan, geen aparte Awakenings thread? Er staat dat hij 15 uur gameplay oplevert. Zou dat 1 sessie zijn? Bij DA:eek: werd er 150 uur beloofd, maar dat moet haast wel inclusief alle Achievements zijn, anders doe je er simpelweg niet zo lang over. 40 uur lijkt de gemiddelde tijd te zijn als je niet de gesprekken skipt en enigszins geinteresseerd bent in de wereld.

    Ofwel, die redenatie volgende: 3 playthroughs nodig voor 150 uur voor alle achievements (lvl 20 warrrior/rogue/mage). Als DA:A dan 15 uur is, is 1 playthrough 5~7 uur?

    Niet dat het uitmaakt of ik hem koop of niet.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zit nu ruim 30 uur in het spel en ben nog niet echt bij het einde geloof ik. Dus een volledige playtrough kan vrij makkelijk het dubbel aantal speluren bevatten. Speel het lekker rustig aan voor de verandering. Dat houd de aardigheid erin :).
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mijn Mage heeft er al 11 uur opzitten en de enige quest na Lothering die ik gedaan heb is Soldiers Peak. En ik heb bijna alle dialogue geskipped behalve die van de origin quest. :cool:

    Ik wil niet weten hoeveel mijn main rogue erop heeft zitten nu. :+
     
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het langste voor mij is 51 uur met een city-elf rogue, en dat was exclusief Ostagar (nog niet uit) en met volgens mij zo'n beetje alle mogelijke quests. Maar veel meer is er niet uit te peuteren, wat overigens nog steeds een aanzienlijke campagne is. Ik ga awakenings ook sowieso aanschaffen, vond DA:eek: een heel geslaagd spel. Alleen mogen ze van mij rustig aan doen, eerst Mass Effect 2 uitspelen en dan nog eens doorspelen.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    In totaal 45 uur gameplay opzitten en net niet lvl 20 geworden op het eind! Baal er ontzettend van, moest nog een klein stukje en had weer een mooie achievement te pakken. :+

    Return to Ostagar waard om te 'kopen'? Ben er steeds over na aan het denken, maar straks is ie weer zo kort als de andere DLC. :'-(
     
  15. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    51 uur en er is niet meer uit te peuteren? Meen je dat echt?hahah lol....ben nu 53 uur bezig met een Common Dwarf en heb nog een aantal sidequests te doen.Ik schat dat ik zo rond de 60 uur ga uitkomen :):):) lol....
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb echt exact hetzelfde. Ik hoef ook nog maar iets van 100 xp voor de lvl 20. Echt balen dat je niks meer tegen kan komen na het eindgevecht :mad:
     
  17. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met sommige karakters level 21 of geloof ik zelfs 22 gehaald, dus het moet echt wel kunnen hoor.

    Je moet vroeg in het spel een mooie riem kopen in Wonders of Thedas die je XP boost bij het lezen van boeken. Krijg je 25XP extra per boek
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben zelfs als l23 geeindigd met mijn main!
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ook lvl 23 arcane warrior, heb er meer dan 60u op zitten. Denk ook mede door moeilijkheidsgraad en wou niet lager, dus met regelmaat nog wel doodgegaan. Dat was wel heerlijk ff niet opletten en je bent gewoon in 1x weg.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb hem uitgespeeld op normal met mijn mage. Hoger is haast niet te doen vanwege friendly fire. Als AoE mage kun je het dan ook wel vergeten:+
    Ik vond normal ook een goed niveau. Niet te moeilijk, maar nog steeds af en toe uitdagend. Ik ben overigens nu bezig met een warrior op easy. Misschien dat ik die ook maar eens naar normal tik, want het is tot nu toe wel heeeel erg makkelijk xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina