1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Na veel twijfelen het spel laatst gekocht, en heb er geen moment spijt van gehad, het is precies zo goed als iedereen hier zegt. Erg geslaagde mix van hakken en avontuur. Ben nu bij het vierde hart aanbeland
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nog steeds hier aan het "Twijfelen'' Gelukkig komt er 24ste een mooie demo die maar liefs 30min aan gameplay bevat. :)
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    90 minuten toch?
     
  4. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er zoveel mensen twijfelen bij deze game. Je kan hem echt blind kopen hoor. het is gewoon een toptitel. Echt heel jammer dat dit soort toppers tegenvallende verkopen hebben terwijl ze echt goed zijn.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens ja. Ik denk dat het gros van de mainstream-gamers nog nooit van deze game heeft gehoord. Echt jammer, hoop dat de demo daar verandering in gaat brengen.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad.

    Lijkt wel of de meeste alleen naar de winkel rennen als het een 'grootse' titel is ala GTA, Fifa, Forza, Halo etc. De 'gevestigde' namen zeg maar.

    Ik denk ook wel dat de demo velen nog zal overhalen; het lijkt mij alleen logischer dat ze die demo wat eerder hadden uitgebracht!

    Maar ja, beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.:)
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik ben altijd wat afwachtend met een nieuwe IP, zeker als het gaat om 60 euro. Maar als ik de demo tof vind, ga ik zeer zeker de full game kopen :)
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan em ook tweede hands halen. of via gamehubs. Er is echt geen reden meer om full price te betalen voor een game.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet via gamehubs, hij is niet regiovrij. Maar via engeland kan je 'm wel voor 40-45ish euro halen inderdaad, en dat ga ik waarschijnlijk ook doen na de demo.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ~€28 bij zavvi. :)
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook te maken met andere spellen hoor. Recent zijn dingen als Dragon Age, Mass Effect en Assassin's Creed uitgekomen en dat zijn in mij geval spellen waar ik allemaal naar uit keek. En de promotie van Dante's Inferno overschaduwt die van Darksiders ook, dat hebben ze een beetje zelf gedaan, want als meteen duidelijk was dat die 2 spellen zich met elkaar konden meten hadden ze wellicht meer mensen kunnen overtuigen.
     
  12. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. nou hopen dat de demo pas uitkomt als ik alle achievements heb gehaald. dan kan ik hem lekker makkelijk verkopen :D

    @ hierboven.
    idd. er zijn de laatste tijd echt veel vette games uitgekomen, waarvan ook aardig wat goede hack and slash en RPG's wat ook wel wat op hack and slash luikt.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  13. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg Darksiders waarschijnlijk dinsdag binnen, ben heel benieuwd *)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Demo Darksiders
    Bestandsgrootte: 1 GB

    [​IMG]
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wel belachelijk dat ze dit doen..
    Is gewoon al een groot deel van de game en iets te laat.
    Maar zeker een aanrader..
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst de BR van Gamer gekocht, en daar zat een promo filmpje van Darksiders op, ipv een movie trailer.
    Zag er erg goed uit, en dat de demo er nu is, komt alleen maar goed uit.

    * zet memo in telefoon :cool:
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik wil de demo best spelen, maar ik ga het spel ook nog kopen. Is het zo'n groot stuk dat ik het beter niet kan spelen? Anders heb ik al een deel gespeeld als ik het spel nog koop.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Valt wel mee hoor. Maar las je het toch wil kopen, dan zou ik zeggen sla de demo over. Je krijgt geen spijt van je aankoop!
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker een flinke demo. Ik ben er 2 uur en 20 minuten mee bezig geweest om hem uit te spelen.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja na ook ongeveer 2 uur spelen ben ik maar gestopt. Het was even iets te veel om in een ruk te spelen. Maar wel een erg flinke demo ja. Hoe moest je eigenlijk die Jailmonster doden? Op de bulten schieten en dan?

    Ik vond het een leuk spel, al denk ik wel dat het eentonig gaat worden na een tijdje. Hoeveel keer groter dan de demo is dit spel? Is dit spel zo achterlijk groot of is de demo gewoon erg groot?

    Edit: Ik zie op de kaart dat er nog 11 locaties zijn. Dus dit spel is gewoon huge. Ik vond het wel leuk en vermakelijk, maar ik weet niet of het leuk genoeg was voor een aankoop. Het vechten vond ik maar matig. En de tegenstanders maar saai. Maar met alle upgrades en mogelijkheden heb je toch wel een aardig spel. Die hopelijk niet te snel verveeld.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010

Deel Deze Pagina