stom?8)

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxensoadrulez, 13 apr 2003.

1. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mechassault kopen maar ishet wel leuk en mij ouders vinden het een spel met een slechte invloed8).
    wat vinden jullie daarvan

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hoe oud ben je?:confused:

3. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
  4. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
  5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een cool spel.
    Je bent gewoon een robot (mech) en die schiet een beeje rond,
    wat is daar mis mee. Die ouders van tegenwoordig :+

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het spel zelf niet, maar dat "gezeik" over slechte invloed moet nou eens ophouden! Ouders als jullie dit lezen, geloof al die media verhaaltjes niet. Er zijn mischien enkele gekken op de wereld die mensen vermoorden en die dan zeggen dat ze dan beinvloed zijn door een computerspel. Ik snap wel dat ouders erg geweldadige spellen buitendeurs willen houden, maar mech.... is absoluut niet erg! Er is geen bloed etc.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wees blij dat die kinderen hun aggressie ergens anders kwijt kunnen. Als je dingen wilt verbieden, omdat het slechte invloed kan hebben, gooi die tv en radio en krant er ook maar gelijk uit! En als games zoveel invloed hadden, waarom zijn we na pacman niet als dwazen door een doolhof lopen rennen..

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    W00t! Ewijk, mijn geboorteplaats! :cool: Woonde in een gitaar... :+

Maar Shriko heeft wel helemaal gelijk, je kunt niet alles verbieden. En agressie kan beter in games geuit worden dan in het echte leven.

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gsus zeg. Ok Postal II of Soldier of Fortune II dat zijn echt geweldadige spellen maar MechAssault. Pfuh...

Zet je TV aan en je ziet lijken liggen in bagdad of stammen die elkaar uitmoorden...

Kom op zeg MechAssault is echt niet grof.

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Net of ouders niet agressief zijn. Laatst las ik op gamers.nl dat een moeder een gamende zoon dood stak met een mes omdat hij z'n bed niet wou opmaken.
    Ik zou eigenlijk ook wel willen weten of Mech Assault het kopen waard is. Ik heb nog nooit een mech game gespeeld, dus heb ik er geen ervaring mee. En is er ook al een Demo van Mech Assaut???

11. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geloof zohiezo niets van een link tussen games en geweld. Als iemand een moord pleegt en die persoon is ook een gamer, dan zijn er meteen allerlei mediageile personen die komen roepen dat het door de games komt. Ik heb hier nog nooit bewijs voor gezien. Wellicht zijn er wel gevallen waarbij dat wel zo is, maar die personen moeten dan dusdanig zwak van geest zijn dat het toch wel verkeerd was gegaan.

En dan wil ik er ook nog aan toe voegen dat er al geweld is sinds het ontstaan van de mens, en dus ook ver voordat er games waren.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Om munitie te sparen kan je vijandige soldaten dood trappen.
    Dat is best lachen.

13. xboxensoadrulez

xboxensoadrulez hmmmmmm!

Leuk Bevonden:
    0
  14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dankje wel nu heb je het verpest voor hem ...;);)

15. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen doodtrappen dat is niks! Kijk is naar Postal 2, daar kun je benzine over mensen heengooien en dan een lucifer erachteraan gooien. Mechassault is niet bloederig ofzo. Het is een leuk spel, zeker als je Live! hebt. Singleplayer is ook wel goed.

16. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Wuahaha maar nu ga ik hem juist zoeken:+
    is het snel uitgespeeld of niet?
    Ik heb zelf ook nog nooit mech games gespeeld eigenlijk
    maar zit een co-op in en das meestal wel grote pret:)

17. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar iedereen het vandaan haalt co-op heb hem zelf nog neit kunnen vinden de co-op kgeloof dat het er helemaal niet inzit:mad: Ik ben ook 13 maar mijn ouders vinden het echt niet erg ofzo! Mechaussault is leuk op xboxlive en de missies zijn ook erg leuk! Just like de multiplayer ik vind het een toppertje die het kopen waard is.

ps: mijn ouders vonden red alert niet zo leuk omdat je dan met honden mannetjes doodhapt:{

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    EEHMM ja, je word geweldadig van games? bijna alle jongeren spelen games over de helewereld heen en dan zit er 1x een ontspoorde jongere tussen die miljoenen anderen die met een shotgun door school heen rent?

Dus als je gaat rekenen dan word er echt .0000001% van de jongeren agressief van computer spelletjes.

(ik kan mijn geforce kaart wel overklokken met een schuifbalkje van normaal naar agressiefmaar volgens mij word daar wat anders mee bedoelt .):+

20. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    en bij mechassault kill je toch ook geen mensen

Deel Deze Pagina