hallo ik heb een vraagje wanneer ik de ford gt concept kan kopen ik heb nu 184.000 . ik dacht dat dat alwel genoeg was maar blijkbaar niet.en is er ook een andere auto die net zo snel is als deze?
je kan hem volgens mij wel kopen, maar je moet toch ook wat unlocken ofzo, een paar races 8er elkaar eerste worden ofzo? kweenie, heb em al heel lang niej meer gespeeld
Je moet een race winnen ik weet alleen niet meer welke voor hij beschikbaar wordt. Dan pas kun je hem kopen.
bedankt voor jullie reacties. volgens mij heb ik alles alwel 10 keer gewonnen ,tenminste de event races en de offical races tot de b rijbewijs. alleen niet alles zonder schade ik denk dat het daar aan ligt. of misschien moet ik wel eerst mijn b rijbewijs halen. meerdere reacties zijn altijd welkom
dat klopt de ford gt krijg je gratis maar toch niet de ford gt concept? ik heb de offical races al gehaald tot de c licence maar kan nog steeds geen fordt gt consept kopen. de fordt gt heb ik gelijk weer verkocht slechte auto. de lotus exige is trouwens een monster wagen als je hem helemaal tuned echt een geweldige auto. maar ik weet nog steeds niet dus hoe ik de fordt gt consept kan unlocken
Geweldig spel zit in Stage 3 met een corvette Z06 Kep net een mercedes SL300 gewonnen aaah wat een schoonheid alleen is die niet zo snel als mijn corvette Kep ook nog een japanse auto ofzo --> Zero heet die Hoe win je ooit een drag Race?? Das me nog nooit echt gelukt en hoe werkt dat tunen eigenlijk? Ik heb namelijk SegaPack en staat amper iets in het boekje
ik heb dus een lotus exige gekocht en alle denkbare dingen er bij gekocht zodat hij optimaal getuned is en heb nog steeds alle dragraces gewonnen.jij zit nu in stage 3 en ik in 2 dus ik weet niet of hij dan nog steeds wint.hij kost dacht ik 55.000 credits maar om hem helemaal te tunen ben je nog wel 60.000 credits extra kwijt.hij is ongelovelijk snel en ligt super op de weg.
Hehe ja ik zit nu ondertussen al in Stage 4 race 2 Mijn mooie corvette Z06 kicks ass gewoon aan het begin probeer ik de leiding te pakken en dan probeer ik ze achter me te houden want aantal auto's zijn beter Hou dit denk niet al te lang vol Ik heb nog nooit getuned tot nu toe gaat wel flex zo
idd de fort gt is een heeeele snelle bak. je hoeft amper meer op te letten of je wel de goeie lijn rijdt... gewoon vol weg accelereren bij iedere bocht en mssl concurentie. Jammer dat ie wel een Klote handling heeft (heel log en het remmen is ook belabberd naar mijn mening). Dan vind ik de caspita (met z'n hele coole omhoog en naar benede gaande spoiler) toch lekkerder rijden. Maarja, die gaat weer minder hard.... en trouwens: de ss license is ook een eitje man
haha ja ik moest ff aan die auto wennen man ik reed 3 stages met die corvette Z06 en die rijd veel relaxeder maar is me uiteindelijk vrij gemakkelijk gelukt kep stage 7 nu ook gehaald alleen nu begin je weer opnieuw ofzo
ja, klopt.. je moet het allemaal nog een keertje doen in seizoen 2 en dan ben je pas echt klaar. Maar dit seizoen is echt een eitje. Het enige lastige is dat je iedere keer zoveel rondes moet rijden, maar als je je auto regelmatig upgrade en de motor/banden/vering optijd repareerd zal je alle races met 'slecht' rijden nog heel dik winnen. (zo'n half rondje minimaal voorsprong toch wel)
ik moet in dat tweede seizoen altijd zo lachen om die vele impreza's die dan opeens rondrijden. je moet nog oppassen dat je met je volledig upgegrade ford gt concept niet weggereden wordt door een impreza in de dragraces