Halo 3 toernooi!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mariachi1986, 16 feb 2010.

  1. Mariachi1986

    Mariachi1986 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    het betaal toernooi zal worden verandert in een competitie! Gratuit!

    wil je meedoen? Stuur dan je gamertag naar est1986@live.nl !
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  2. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Hyves.... Laat dan maar, en waarom zouden we administratiekosten betalen...
    wat een onzin
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Makkelijk geld binnenhalen. Zul je niet eerst een kvk nummer moeten hebben als je voor een dienst geld wilt vragen. *rent naar de belasting!!

    leuk intiatief, maar ik denk niet dat veel mensen op kosten gejaagd willen worden zonder er nog bekend is of er wel mensen meedoen en hoeveel. :+
     
  4. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel mee doen, maar als er moet betaald worden doe ik niet mee.. Als je een toernooi opzet door geld te vragen zal je maximum 1 of 2 aanmeldingen krijgen, en daar vul je geen toernooi mee hoor..
     
  5. Mariachi1986

    Mariachi1986 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké daar hebben jullie gelijk in, er is idd weinig animo en administratie kosten tja rijk worden willen we allemaal door makkelijk werk toch ?

    Hierbij dus, wie heeft er interesse voor een halo 3 competitie? zoja, mail dan je gamertag naar est1986@live.nl wanneer er rond de 20 / 30 aanmeldingen zijn zal ik een schema maken. Het zal voor de eer zijn ! ;)
     
  6. FearFlare

    FearFlare Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    MAriachi als je een betaald toernooi wil doen moet je toch echt wel het aantrekkelijk moeten maken voor mensen ik ga niet 5piek betalen om een toernooi te spelen. maar als ik van mijn 5euro nou 20 kan maken ja dat is een ander verhaal en daarnaast gaat niet iedereen zomaar random geld aan iemand dokken..
     

Deel Deze Pagina