Hier staat een review van de cube versie: klik Er is volgens mij geen verschil tussen de NGC versie en de Xbox versie..
Graphics maken niet zoveel uit,wat voor info je erover wilt kan je aan mij vragen(PM)heb het spel zelf.
Ik ga morgen misschien "the sims kopen" __________________ Wassup Whahaha, jij gaat the sims kopen joh!! Heel vet spel natuurlijk... 3 JAAR GELEDEN OP DE PC!!!! nu op de xbox is het teneerste hopeloos verouderd en ten tweede koning van de pixel, zo heb ik op de werkelijk weerzingwekkend lelijke screenshots mogen waarnemen. Volgens mij moet je wel een ongelooflijke kick van al die pixels in deze game krijgen... jummie
the sims kopen?? dat spel is al geflopt voordat het uitkwam. als je the sims wil spelen speel het dan gewoon op de pc (beter nog: speel het gewoon helemaal niet). ga jij maar lekker je geld verknoeien aan dit spel met resolutie van 10x10 pixels. damn ik zou er bijna een kleinere tv voor aanschaffen, dan vallen de pixels minder op. die screens zijn echt niet om aan te zien. conclusie: koop the sims het is het beste spel wat voor de xbox uitkwam tot nu toe!!!
he als je zo graag je mening kwijt wil over The Sims doe het dan in deze thread...zodat basketballa gewoon antwoord op zijn vraag kan krijgen. Antwoord heb ik helaas niet, heb nog geen revieuw gezien
ja, eigenlijk heb ik het in die tread ook gedaan. sorry, maar ik heb ook nog geen review gelezen en kan dus niet veel meer melden dan dit.
Tot nu toe heb ik alleen een op www.cubezone.nl (GC versie duuh) en www.gamers.nl (ps2 versie) gezien, maar nog steeds geen over de xbox versie EDIT/ xbw, komt hier ook nog een review?
Ja, ik zou echt snel een review willen zien van sims op de xbox! Niet omdat ik een potentiele koper ben, maar alleen al omdat jullie dan misschien mijn vooroordelen kunnen bijstellen..