1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie ook al bezig met de trials in de multiplayer ?

    op dit moment blijf ik steken bij 1 trial waarbij je een vijand moet doden in de lucht, dit mag alleen met een shotgun zijn. Ben hier nu al paar uur mee bezig maar het wil niet lukken :mad:
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet dit ook niet gaan proberen maar een keer met geluk doen
     
  3. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net gelukt :p
    wat ben ik toch weer trots op mezelf

    Weet iemand wat een air splicer is ?
     
  4. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, nog steeds niet binnen via gamehubs...
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan is er echt iets mis, Heb je verzekderde verzending gedaan? want ik heb em al meer dan een week binnen, Had alleen geen tijd om em te spelen
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iedereen die hem heeft besteld zonder verzekerd heeft hem nog niet binnen. Zal morgen wel komen denk ik.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha, ik heb mijn broer overtuigd om hem te kopen! Krijg hem donderdag binnen als het goed is. Ben benieuwd! Het 1ste deel beviel erg goed en er zit nu ook multiplayer in! Ik heb er vrij weinig over gelezen dus ik laat me verassen.
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zijn drukke tijden :) van het weekend verjaardag gevierd. Bioshock2 gekregen, een bon om wkc op de ps3 af te halen, heb bbc2 nog in bestelling en nu star ocean4 aan het doen. Hierna beginnen aan bioshock2! Heb er zin in!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hier ook nog niet, ik durf er geld op te zetten dat het Chinees nieuwjaar voor vertraging gezorgd heeft. Mensen van Gamehubs zelf zijn immers ook 4 dagen weg geweest (van de 13e tot de 17e volgens mij)

    Hopen maar dat hij nog wel komt voor BFBC2 uitkomt , anders ben ik bang dat ik hem voorlopig toch niet speel :+
     
  10. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Nog steeds geen Bioshock van Gamehubs ontvangen.
    Ik hoop toch echt vandaag anders ga ik me zorgen maken....
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iemand al binnen van GH? Hier nog steeds niet. Wel twee kleine andere pakketjes binnen gehad uit Azië vandaag, die zelfs na Bioshock 2 (9 Februari) zijn verstuurd. Duurt wel lang nu. :+

    En sorry dat ik hier post, misschien vinden mensen het vervelend dat ze alleen maar shit lezen van GH hier in dit topic. Laatste keer. ^^
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon bestellen in NL, voor € 42 heb je hem binnen 1 dag :+. Tot nu toe nog steeds een erg vet spel, MP is ook een zeer leuke toevoeging!
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb m ook nog niet van GH... 2,5 weken geleden een mail gehad, waarin verstond dat ze m verzonden hadden.....
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ook maar eens begonnen met de game :) lag al een paar dagen op met te wachten. Maar wederom, wat een sfeer. Jammer dat ik nu moet stoppen, maar nachtrust is ook goed voor ons gamers :p. Morgen lekker de zondag deels in Rapture verslijten :D.
     
  15. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    dammit...een vriend van me heeft bioshock 2 aangeschaft, enneh een dag later al weer uitgespeelt :confused::confused::confused: hahah ok ok ik weet hij is een snelle jelle wat betreft shooters uitspelen, maar damn! in 1 dag?? hahah lol....
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tjah als je 10 uur gamed per dag kan ik het wel begrijpen he. :9
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja deze game vliieegt voorbij als je 'm op easy zet, niks loot en achievements negeert. Dat is zo. Maar ik denk dat ik er met multiplayer erbij al heel wat uurtjes heb gespeeld.
     
  18. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van als je online speelt, en hij opeens vast zit?
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, het lijkt dit weekend opeens erger dan normaal bij mij. Eerder nooit zoveel last van gehad (in vergelijking met andere verhalen op internet), maar nu lijkt het wel de ene vastloper na de ander (en ook vaak 'connection to the host lost').

    De multiplayer is nog leuk ook, had ik niet verwacht bij deze game, maar de problemen komen erg vaak voor. Hopen dat dit snel opgelost wordt.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  20. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Die van mij is vandaag verzonden vannacht besteld bij Gamehubs met UPS laten verzenden dus benieuwd of ik hem met 2-3 dagen binnen heb :)
     

Deel Deze Pagina