1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

  1. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een prachtige spel hoor er valt helemaal niks tegen. Ik heb ook meteen patch gedownload en hij doet het perfect nergens vastgelopen
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik ben opnieuw begonnen want m'n save wordt niet meer herkent... Komt bij dat ik nu plotseling weer last heb van eerdergenoemde bugs. :x Lekker kut, zat ruim 7 uur in het verhaal. Laat 'm voorlopig wel in de kast staan tot ze met een oplossing komen.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ligt dat aan de oudere ps3's? dan ga ik hem ook nog ff niet halen
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, volgens mij komt het gewoon willekeurig voor. :eek: Heb zelf een nieuwe Slim, en m'n broertje nog een 60GB launch PS3. Hij ervaart echter dezelfde problemen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is wel een domper zeg. :mad:
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, hoe moeilijk ik het ook vind...... ik laat hem nog even in de seal..... denk ik *)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hebben jullie deze reclameactie van Sony in Amsterdam al gezien? _O_

    [​IMG]
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er gaaf uit zo , die mensen zulllen wel denken :9

    Gister ook maar weer eens gespeeld , het blijft een vet spel!
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    M'n HMV special edition is net binnen gekomen.. ziet er wel erg mooi uit allemaal maar het is wel jammer dat alles van karton is. Gaat toch wat minder lang mooi blijven zo.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn PS3 (60GB) liep na een paar minuten gamen al muurvast :mad:
    Ondanks de update loopt de game nog steeds niet lekker , het geluid valt steeds weg.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan moet je de seal bij de dvd kant in het midden snijden. Dan beide helften als je de dvdhoes hebt weggehaald, dan kun je de ''sleeve'' van plastic aan de binnenkant plakken met tape.

    Moet hem ook maar is ontvangen dan......... Schiet op postbode !



    Geen of wel een update .... iedereen heeft dus problemen ??????
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij bleef het gisteren 1 keer hangen en in het begin viel het geluid soms is weg,voor de rest nog geen problemen.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Die van mij is nog niet binnen :'-( Heb je hem via de gewone post gekregen of een pakket service?
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Geen idee, heb niet zelf het pakketje aangenomen.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kon de verleiding niet weerstaan, en ben toch weer opnieuw begonnen. Heb er maar voor gekozen om m'n oude save te overschrijven. Tot nu toe draait ie gewoon weer prima. :confused: Na het spelen wou ik voor de zekerheid een backup maken van m'n save, maar die zijn beveiligd. :mad: Kan je dus nooit een backup van maken. Ik snap niet dat sommige devs die dingen nog steeds beveiligen zodat je ze niet kan kopiƫren. De officiƫle backup utility van de PS3 kan ze daardoor ook niet meenemen in een backup.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een tegenvaller dat die bij zoveel mensen niet goed loopt.

    Bij liep die ook vast maar ik kon gewoon weer verder spelen vanaf het begin van die chapter.
    Sindsdien geen problemen meer gehad gelukkig.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wanneer komt Chronicle 1 als download beschikbaar?
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik geloof pas over 2 weken? Heb er ook wel zin in. Een maat van me heeft m en hij zei dat ie best goed was met 6 verschillende eindes?
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijk spel, mooi om te zien dat je op het laatst het zo kan verkloten door een paar kleine foutjes.

    En @ hierboven:
    Er zijn 22 eindes, verdeeld over de 4 hoofdpersonen. Dus je kan bij 1x uitspelen al 4 eindes krijgen, afhankelijk van de personen die het einde halen en keuzes die je eerder maakt.
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    vandaag voor de 2e keer uitgespeeld.

    heb extra personages laten doodgaan, waardoor het verhaal ook een stuk ingekort werd. Zo heb ik Madison door die creep laten doodboren, waardoor je bv niet die scenes krijgt dat in de discotheek en dat huis dat afbrand Ook heb ik Ethan laten oppakken door de politie waardoor je in de bak ging en dus niet die eindscene hoeft te spelen. Die Norman Jayden heb ik in de shredder laten gooien dus die zie je ook niet meer terug. De volgende keer laat ik alles tot een happy end komen, dat is ook de beste en mooiste verhaallijn.
     

Deel Deze Pagina