Lijkt me dus wel leuk, maar is ie het kopen waard als je alleen offline gaat spelen? Want ik heb/krijg nl. geen Live (wel xbc maar dat kan vast niet met deze game).
xbc kan zeer waarschijnlijk niet, vanwege het PSO abbo. Maar je kunt het wel offline spelen hoor! Tis alleen dan wel saai... Dan kan ik je m niet aanraden...
he ik heb op sites een hoop screens gezien en daar zie ik volgens mij best veel verschillende lvls dus hoezo zou je dan telkens de zelfde quest moeten doen? en hoe is die wereld zoals dungeon siege (je kna maar 2 kanten op terug en veder en niet opzij) of zoals morrowind (je kan overal heen)
dat komt omdat ze voor de Xbox update deel 1 en 2 voor de Dreamcast hebben samengevoegd én er nog eens nieuwe levels bij hebben gedaan. Bovendien zijn de levels redelijk groot en verschillend. Het spel is in 3d dus je kunt alle kanten op.
Ik heb het spel ook op de gamecube gespeeld en ik ben er niet echt ondersteboven van. Misschien komt dat omdat ik het in 2 player mode heb gespeeld en er grote stukken level worden "bijgetekend", ook heb ik het op een hele slechte tv gespeeld. Maar ondanks dat ging het nog steeds heel erg langzaam en ik hoop dat het niet het hele spel zo blijft want dan zou het echt niks voor mij zijn.!!!!
dus je kan 10 minuten naar links lopen en dan weer 10 minuten naar voren zonder een''muur'' tegen te komen
IK kan jullie allemaal aanraden dit spel te kopen. Ik heb zelf enorm veel spellen thuis liggen en dit is nog steeds mijn favoriet. Ik heb echt honderden uren in dit spel gestoken, het is echt fantastisch. Offline is het al zeer goed, maar je moet eigenlijk ook online gaan om het echt goed te leren kennen. Brilliante game...
Online is toch voor de xbox de eerste 2 maanden gratis? teminste dat hoorde ik, en voor de game-cube alleen maar de eerstte maand.
Nee, 16 mei ofzo toch? Ik vind het maar een nep-MMORPG en ik weet dan ook niet of ik hem koop. Dat je ervoor moet betalen vind ik al helemaal belachelijk! Kijk, al was het 1 server voor duizenden mensen dan begreep ik het wel maar hier kan je maar met 3 andere mensen tegelijk spelen... dat is niet het idee achter een MMORPG! Stom spel dus...
maar hij is de eerste 2!!!!!!! manden gratis, en langes als 2maanden achterelkaar doe ik die game denk toch niet(volges mij berijk je in 2 maanden toch wel en behoorlijk hoog level owja en nog iets, gaan die 2maanden pas in vanaf de eerste keer dat je hem live probeert te spelen, anders doe ik gewoon eerst de single player, en als ik een hoog level hebt dan pas online, of werkt het niet zo?