[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja egt helemaal blij dat je het eindelijk gehaald heb, dan gebeurt dat. Ik dagt egt noooooooooooooooooit. Ik werd gewoon boos8)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers zijn misschien wel handig..

    En je bent er al voorbij, maar hoe ik er voorbij kwam: 10x opnieuw er gewoon stomweg heen proberen te zigzaggen! 8)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De eerste keer rennen was ik er bijna, daarna nooit meer, toen maar snel een stukje rennen, ik werd nog niet van achter geraakt, in een struik gaan liggen, 1 magazijn legen (Had een AK met Acog en ACR met noobtube, kon niet meer wisselen door checkpoint), zoveel mogelijk granaten schieten en dan weer rennen en dat werkte ;) Was wel bijna dood toen ik in die struik lag. Ik ben helemaal langs de linkerkant gegaan, donder je lekker een stukje van een berg af, want sprinten met die zware wapens is kut zeg.


    Bedoel jij niet dat stuk in het huis dat je die usb-stick :p moet beschermen? Dat vond ik goed te doen, gewoon achter die tafel gaan liggen, maar op het eind moet je rennen en wordt je van voor en achter belaagd door tientallen Russen die je overal weten te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, was in de war.. Mja dat laatste stuk rennen is óók kut :mad:
     
  5. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem. ik krijg geen Titles and Emblems meer. ook geen prestige titles. ik heb niks gemodded of gehacked. alleen de care package glitch een x gebruikt maar voorderest niks. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    telt je EXP voor de rest nog wel door?
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke titles en emblems zou je moeten krijgen dan die je nu niet krijgt? Welk level ben je? Je weet dat je eerst bepaalde challenges moet unlocken voordat je uberhaupt die challenge kan halen en er de titles en emblems voor krijgt?
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En als je al eens een challenge hebt gehaald, maar door prestige ze opnieuw haalt kun je de emblems en titels ook niet dubbel vrijspelen natuurlijk :).
     
  9. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de net een hele rare potje ik kon super snel rennen enz. i zocht een potje FFA en een potje GW en ik ben het 2 keer tegen komen van de 4 die ik gezocht heb heeft iemand anders dit ik het is zeer vervelend
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had het gisteren met S&D 8)
     
  11. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat het geen nieuwe glitch wordt want dan ga ik ook beginnen denk dat dit spel egt hard zuigt
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is een redelijk oude glitch, die blijkbaar nog niet gefixt is...


    Stiekem vind ik het best leuk.:+
     
  13. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt maar ik dacht tog wel dat die er uit werd gegooid door die laatste patch.
    Ik vindt het zwaar klote dat je steeds zo snel langs je vijand vliegt
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ff een vraagje, kan ik:
    ..halen als ik niet een nieuw game kies maar bij mission per missie de difficulty op veteran doe? Ik heb m al op regular uitgespeeld dus vandaar dat ik missies kan kiezen.. Dus kan ik zelf mn missies kiezen en krijg ik na alle missies uiteindelijk de achievement, of moet het echt netjes via new game en alle missies op volgorde?
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, je kunt ook gewoon elke missie aanklikken en op Veteran/Hardened zetten. Zeker op Veteran doen, zo moeilijk is het niet.
     
  16. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet gewoon als je bij mission select kijkt overal onder staan: Completed on : Veteran/Hardened.
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Okee mooi, k was aan het twijfelen omdat op trueachievements.com meer mensen de game veteran complete achievement hadden dan dat ze de single missie op veteran achievs hadden..
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het mogelijk om te schuilen/cover bij een muur, alá Rainbow Six? Ik ben net begonnen met dit spel, maar deze functie nog niet gevonden.
     
  19. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het over die challenges zegt.. dat kan wel ja. maar ik krijg ook geen prestige titles. kben nu 5de prestige en bij de derde hield het op
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, maar als je gewoon ergens achter bukt, dan kun je natuurlijk ook niet geraakt worden. Om veilig boven je dekking uit te kunnen is het soms slim om eerst een flash of stun granaat te gooien.
     

Deel Deze Pagina