Jann Lee, hij is snel en krachtig tegelijk en hij maakt van die vette geluidjes, hij is voor mij de favoriet (met hem maak ik iedereen in)
hayate ( zoiets). Hij heeft relaxe combo's. en Ein is relax omdat hij een heel sterke "oplaad aanval" kan doen. Ik geloof als je wit ingedrukt houdt.
Tina... ken al dr moves uit mn hoofd en ben te lui om de moves van andere lui ook te leren PS: Hitomi lijkt op chucky, die pop uit die enge kinderfilm
Bayman Coole moves ben ik makkelijk het best mee(99 single survival) en hij praat ook wel leuk.En de kleren van hem zijn ook leuk,gewoon leuke charackter) heb hier trouwens al is een poll over gehouden Coolio!
Zack rules, vooral in zijn 3e kostuum(moet je eens een special move doen) Hij is hard en heeft humor. Kick/thai boxen rules
Jann Lee, rules vind ik, ik ben met hem de beste ! kostuum 1 en dan met X selecteren dat gaat relaxt !
hmmm.. Hitomi, dan Christie, dan Jann Lee, dan ... Ik kan met de meeste wel aardig vechten. Maar idd met Lei Fang, dat gaat niet.
Hayabusa Ayane Zack Hitomi Ze zij allemaal wel kelwl..ik neem iedereen weleens om te spelen..ben ook wel goed met Lei Fang/Helena
De volgende die hun faovriete posten, post ook je minst favo karakter en zeg waarom das ook leuk. Mijn favo: 1. Hitomi 2. Kasumi 3. Tina redenen staan eerder deze thread Mijn minst favo: 1. Brad Wong, hij beweegt te spastisch, misschien dat anderen dat juist geweldig vinden maar ik niet. 2. Helena, het lukt me gewoon niet met haar te vechten 3. Gen Fu, zie reden Helena