Damn, ik ga hem verkopen. Nog nooit zo'n slechte Call of Duty gespeeld, 3tm5 waren allemaal supervet online, maar dit is gewoon echt een fkcing noobspel geworden. Eindelijk die schijtglitches eruit, zit iedereen te snipen, claymores te leggen, riflegrenades en bazookas te gebruiken, te campen voor killstreaks, knettertje veel lag enzovoort. Alleen maar nadelen, kortom fcking schijtspel online. Helaas geen alternatieven, anders had ik hem al veel eerder weggedaan.
Ja in dit spel sowieso. 90% van de snipers zijn nerdjes die de hele tijd stil zitten en spawnkillen of gewoon op hoekjes richten waardoor je als normale speler niks kan. Meeste snipers hebben gewoon geen skill, ben ik van overtuigd. Dat is btw ook niet het enige dat ik zei, ik erger me gewoon aan alle noobdingen in het spel.
ik hoop dat MW3 uitkomt en er NOG MEER KILLSTREAKS KOMEN.. WANT dat is GENIAAL!!! vooral care package!!
Ja, want een sniper moet de hele tijd als een malle rondrennen en quickscopen.....zoals een 'echte' pro. Wat is dit nou voor een bullshits, die opties en mogelijkheden zitten in toch gewoon in het spel. Als je huillie gaat doen omdat je daardoor dood gaat ben je gewoon triest. Maar goed je hebt een punt: dan kun je het spel inderdaad beter verkopen. _0/
spel is gewoon voor kut noobs, klaar... de spelers die vanaf cod1 spelen vinden het allemaal een flop.. op de PC wordt dit spel niet eens gespeelt?
Ik erger me vooral dood omdat je net niet die killstreaks haalt.. Haalt een groot deel van de fun weg omdat je meer voor de killstreaks gaat dan voor de fun maar goed, heb er wel plezier aan gehad.
Euh nee, ik ben niet triest kknerdje, ik zeg wat ik er van denk. De opties zitten inderdaad in het spel, deze zijn alleen knettertriest, wat ook de reden is dat ik het een kutspel vind worden. /Mod Daar ga je een grens over, bij deze een waarschuwing ~Kevf
Ik zeg ook wat ik denk. Je weet toch van te voren dat mensen dat kunnen doen als je de optie hebt. Om er dan achteraf over te gaan janken is gewoon onzin.
Nu we toch aan het bitchen zijn over het spel(wat in alle andere mw2 threads ook werd gedaan..) hebben jullie ook zo'n hekel aan dat muziekje dat begint te spelen wanneer je nog 1 minuut hebt in Searh and Destroy. Iedereen begint dan te lopen maar je hoort geen reet door die muziek.
en vergeet niet dat je per potje 30 x van host moet wisselen omdat iedere host lagged... en wat vind je van commando ? van 30 meter mis knifen en nog killen
Inderdaad. Bij WaW kon je alles naar wens aanpassen. Zo kon je alle effecte uit zetten, muziek en zelfs de uitspraken.
Als het ZOOOOOON KUTspel is....., waarom speel je het dan nog???? Er zijn echt wel andere opties hoor... COD 4