Ook pissig over de prijsverlaging...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Autohart, 14 apr 2003.

1. Autohart

Autohart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Nog geen maand geleden heb ik m'n XBOX gekocht samen met Project Gotham Racing en Splinter Cell. Nu hoor ik dat dit pakket maarliefst 60 euro goedkoper is....voel me echt zwaar genomen.

Is er misschien iemand die met succes geld of een andere vergoeding heeft gekregen van een winkel of importeur (klagen op info@micromedia.nl)?

Groete,
    Herman.

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken het en ben zelf nog iets pissiger. Wij (mijn broertje en ik hebben vrijdag 4 april een X-Box gekocht en vanaf de vrijdag erna is hij 60 eurootje goedkoper geworden.

Greetingzz,
    Rox

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt altijd wel voor. Alles wordt op den duur goedkoper. En je bent niet genomen, want je hebt 2 topgames en een xbox voor 300 euro. Als je dat allemaal los koopt, ben je duurder uit ;)

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gun een ander ook es wat, niet altijd ik ik ik :p Is toch mooi? Meer mensen gaan xboxen kopen :)

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sommige mensen hadden in het begin een xbox voor 479 gekocht. En die hoor je ook niet

6. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Die konden later ook nog gratis 2 spellen en 1 controller ofzo bij bestellen

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je iets vergeten erbij te zetten!!! Want de mensen die een Xbox voor 479 euro hadden gekocht, kregen de kans om tot juli 2002 een GRATIS controller en game te halen.;)

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij was het 1 spel en 1 controller, maar weet het niet 100% zeker!

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het was 2 games+ controller (heb ik zelf ook gehad :p)

10. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    2 spellen en 1 controller

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 spellen + 1 controller...maar niet voor mij :) Ik heb em net een week gekocht nadat de deadline van de Reward pack voorbij was(reward pack heette t toch? maakt ook niet uit) Maar mij zal je niet horen...voor 300 euro (geloof ik) had ik een kale xbox, maar ik geniet er nog steeds van...dussss

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja maar weet je wat echt matig was...sommige mensen hadden 'm toen voor 300 gekocht en kregen ook nog die 2 gratis games + controller erbij.

En dat vergeleken met degene die 'm voor 480 kochten...das pas matig!

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Heel kut natuurlijk.. Maar zo gaat dat nou eenmaal. Het is niet zo dat alleen microsoft dit doet.. Laten we eerlijk wezen je koopt een grafische kaart en een week later is ie ook goedkoper of een PC is op het moment dat je de winkel uit loopt ook nog maar de helft waard.
    Op zich kan je aan zien komen een beetje dat die consoles steeds goedkoper gaan worden.. over een maandje of 3 zal er wel nog een prijsverlaging komen.
    Wat lullig is is dat jouw timing om een box te kopen net een week (maand dus :) ) tevroeg was, daar kan jij natuurlijk niets aan doen maar ook de winkel niet. En microsoft kan ook moeilijk maanden van te voren bekend maken dat ze dat gaan doen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  14. Autohart

Autohart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles word goedkoper...jaja...al eens met wa mensen over de inflatie gepraat de laatste tijd!?! Ben je et afgelopen half jaar wel eens in een bar geweest? Maargoed...electronica wordt over et algemeen steeds goedkoper ja....maar geen 60 euro in 1 keer terwijl er geen nieuwere versie op de markt wordt gebracht ofzo

..maar ik gun een ander ook wa ja. Ik vind et dan ook errug fijn voor een maat van mij die em wel goedkoper heeft gekrege.

Maareuh...vind dat ze de mensen die er sinds dit jaar een hebben gekocht toch eigenlijk wel een extra controller mogen geven ofzo....(hint hint)...net als die andere die bij de vorige prijsverlaging een controller en een game hebben gekregen

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff b'tje offtopic, maaruh....een hint hint aan wie? :?

16. Autohart

Autohart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja...je weet nooit of de heren importeurs komen checke of er veel over die prijsverlaging wordt gezeken. (Heb ik hiermee je off-topic vraag voldoende beantwoord?)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'de vorige' ? Die reward pack was alleen bij de allereerste verlaging, nu een jaar geleden.

18. Autohart

Autohart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk....mijn punt: er zijn mensen die compensatie hebben gekregen voor schandalige prijsverlagingen die binnen korte periodes hebben plaatsgevonden.

19. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor de mensen die net voor die actie een Xbox hebben gekocht, maar kun je daar nou echt wakker van liggen? Je kan er toch niks aan doen, dus ipv dat je zo'n nutteloze topic maakt kun je beter genieten van je nieuwe speeltje :cool:

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    So? Beloning voor de mensen die de xbox hebben gesteund door hem te kopen op 14 maart 2002. De laatste prijsverlaging is van begin november. Dat is een dikke 5 maanden geleden.

Deel Deze Pagina