[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inmiddels de loyalty missies gedaan voor Jacob en de Professor. Ik wilde eigenlijk die van Grunt doen maar de professor piepte voor. In ME1 vond ik de missies al tof maar in deel 2 zijn ze, imo, nog beter. Vooral die achtergrond verhalen bij de loyalty missies maken het verhaal echt af en deze steken ook best goed in elkaar. De Paragon balk zit inmiddels ook al op zo'n 60-70%, gaat best hard.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Grave. Kan je dat armor in het begin upgraden (ben zelf nog bezig met ME 1 weer maar had even kort gekeken) wat voor upgrades moet ik aan denken.

    En hoe zit het met de helmen in dit deel. Deel één vond k ze echt lelijk. Helmen zijn alleen cool als je buitenloopt en er zo'n masker voor zit! Alleen visier helm is niks!
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan je N7 armor meteen upgraden, of iedergeval kiezen wat je erop wil hebben en naarmate je verder in de game komt kan je meer dingen hiervoor "vrijspelen". Dingen zoals extra headshot kans, percentage beter schield of tech, meer heavy ammo mee kunt nemen. Dat soort dingen.

    Ik heb alle DLC destijds kunnen downloaden. Dus heb alle helmen en visors en een hood. Heb nooit de helm gedragen omdat je idd dan tijdens gesprekken helemaal geen uitdrukkingen ziet. Dus had meestal een visor op.
     
  4. roytje1981

    roytje1981 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mass effect 1 nooit gespeeld.. is deel 2 de moeite waard?
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb dat gratis download armor van Cerberus gebruikt op mijn 2e run.
    Gaf mij de beste bonussen en alle gezichtsuitdrukkingen konden me gestolen worden de 2e keer.

    Ik zou je toch zeker aanraden eerst deel 1 te spelen (is ook nog eens heel goedkoop te krijgen nu). Dat is een fantastische game en aangezien het verhaal toch wel het belangrijkste element in deze serie is zou je deel 1 echt zelf moeten beleven voor je aan deel 2 begint.

    Vooral ook omdat dit de eerste keer is dat je beslissingen uit deel 1 direct invloed hebben op de spelwereld in deel 2. Niet direct beginnen dus met deel 2, maar lekker eerst 1 spelen joh!

    Wie weet is deel 2 ook wel goedkoper als je klaar bent met deel 1;)
    Om je vraag toch nog te beantwoorden: ja deel 2 is zeer de moeite waard!
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nu deze upgrades voor de Normandy:
    - Thanix Cannon
    - Multicore Shielding
    - Heavy Ship Armor

    Is dat genoeg om iedereen zijn reet te redden als de hel los breekt, of moet ik nog verder upgraden? Normaal haal ik mijn info van de wiki maar daar staat het allemaal door elkaar.

    En ik heb op het moment 10 leden in mijn team en ik mis er nog één. Is dat Bailey? Want daarover staat dit:
    After the completion of Thane Krios' loyalty assignment, the Illusive Man expresses interest in recruiting Bailey to Cerberus.
    Maar dat is naar mijn weten niet gebeurd.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die upgrades zijn genoeg om je schip erdoorheen te krijgen en je crew op dat moment levend te houden. Verder is Bailey niet een crewmember, de laatste kom je vanzelf tegen zodra je wat verder bent.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok dank, dan hoef ik alleen nog maar 2 loyalty missies te doen :)

    Dit is echt geen einde waar je zonder guide naartoe moet werken heb ik al gemerkt, dan ben je echt alles kwijt.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    It's gonna be one hell of a ride. :cool:
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik dat filmpje zag, had ik al die Reapers op de achtergrond geeneens gezien8) Maar deze voorste is toch niet Harbinger? Zijn ogen waren toch meer zoals die van de Collector General (een stuk of 5 op een rijtje). Zo herinner ik me het in ieder geval van dat hologram.


    @ Cookie: Ik heb alle achievs (op Insanity na) anders gewoon in mijn eerste run gehaald, zonder een guide o.i.d. te gebruiken. Toen ik door de Relay ging, wist ik ook totaal niet wat me te wachten stond.

    En misschien kan het voor sommige mensen geen kwaad om de
    -tags eens wat vaker te gebruiken. Sommige dingen die ik hier lees, had ik echt niet willen weten toen ik nog met mijn eerste run bezig was:eek:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.848
    Vraag me wel af hoe ze opeens zijn ontsnapt uit het zwarte gat. Lijkt me niet dat die Collector general even op dat knopje drukte en ze toen eruit haalde. Wel benieuwd! :) En dan ook vooral naar de vijanden die je tegen komt in combat in deel 3, mini Reapers ofzo.
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Persoonlijk mijd ik altijd fora van games (vooral waarin het verhaal belangrijk zijn) die ik nog niet heb uitgespeeld om die reden.

    Maar je hebt wel gelijk ja, zal er een beetje op letten, want ik heb redelijk wat locaties en namen laten vallen de afgelopen posts.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, gewoon een topic dan vermijden tot je hem uitgespeeld hebt. Want anders kan niemand hier ook maar iets zeggen over de game, want eigenlijk alles een spoiler is. Kom ook altijd pas is zo'n topic als ik hem al uitgespeeld heb als ik geen spoilers wil lezen.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze zaten niet in een zwart gat, maar in Dark Space(waar ze eigenlijk nog steeds inzitten). Ze zijn dus waarschijnlijk ook al 2 jaar bezig om daar te komen(sinds Sovereign/Nazara had gefaald). De reden waarom ze Sovereign nodig hadden, was zodat ze veel sneller in het hart van onze Melkwegstelsel waren.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.848
    Ja bedoelde Dark Space eigenlijk. Dacht dat ze eruit waren omdat je ze naar het Melkwegstelsel ziet gaan en ik het beetje nep vond als dat de dark space was waar ze nu zijn. Je zou ze dan gewoon moeten kunnen zien als je buiten de melkweg gaat.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Uitgespeeld.
    Holy Crap wat een game _O_ _O_

    Ik wil nu nog best een 2e keer op Insanity, maar weet iemand hoe dit mijn import gaat beinvloeden voor ME3? (als die het deze keer wel doet :p). Worden alle keuzes van de eerste playthrough bewaard, of alleen die van je laatste PT (in dat geval dus de 2?)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.762
    Je kan nog een nieuwe game doen, dan kan je als je dat hebt gedaan kan je bij het 'Load Game' menu switchen van walkthrough..
    Je zal dan wel als je je 2e run hebt uitgespeeld kunnen kiezen uit die 2 runs die je hebt gedaan bij ME3.
    Of je begint gewoon normaal bij ME3, ben benieuwd wat ze dan kiezen:
    shephard dood of niet? zal zoiezo dan verschillende beginnen moeten hebben.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt dus gezien als aparte saves? Mooi zo, dan zal je bij ME3 waarschijnlijk wel kunnen kiezen. (geen idee of dat bij deze import ook kon aangezien die kaputt was bij mij)

    Ik vraag me af hoe je Shepard (en zijn team) überhaupt dood krijgt?
    Is dat misschien als je je schip niet volledig hebt geupgrade?

    Deze achievements moet ik iig nog (heb er in de eerste PT niet echt op gelet)
    [​IMG]

    Best netjes zonder er echt op te letten. :cool:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.607
    Leuk Bevonden:
    17.762
    Jup aparte saves.
    In mijn eerste run ging de helft al zowat dood omdat ik idd mn ship niet upgrade. Ik koos ook Jacob om in die tunnels te gaan = dood.
    Miranda was niet loyal = dood. (had niet genoeg Paragon om haar weer loyal te krijgen na die bitchfight met jack).
    Tali ook dood, allemaal niet goed gekozen.
    2e keer allemaal overleefd, ook Miranda ookal was ze niet loyal. Gewoon de juiste teamleden kiezen en je overleeft het.
    Hoe shephard zelf dood kan gaan, i dunno. :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Miranda niet Loyal? Aan haar heb ik juist de Romance achievement te danken. :+
    Zijn blijkbaar een hoop dingen die mis hadden kunnen gaan. Best leuk dat ik onbewust de goede keuzes heb gemaakt. :9 Volgende PT eens bewust verkeerde keuzes maken, eens kijken hoe dat wordt.

    Ik had iig Tali de tunnels in gestuurd. Op mij kwam ze nooit over als een goede vechter + ze was redelijk smal + de ze is imo de beste tech persoon. Die keuze was gemakkelijk. :p
    Jacob was leider van het 2e team.

    Ik speelde de hele tijd met Miranda en Mordin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina