Zoals de titel luidt heb ik deze topper te koop ! Dante's Inferno is weg Assassins Creed 2 30 euro incl Ninja Blade 20 Euro incl :b:
je gaat wel door met verkopen maar als je nou is sneller reageerd om ons probleem op te lossen aangezien ik jouw spellen nog niet heb ontvangen?
ik wil AC2 wel voor 30 incl. van je overkopen. als ik chiptwistertje zo hoor lijkt me het wel verstandig dat je de game eerst verstuurd en dat ik betaal zogauw ik het heb ontvangen. pm me maar bij interesse.
Je mag hem van me overkopen ,maar eerst opsturen en dan betalen daar ga ik nooit aan beginnen. En over chiptwistertje ,hij loopt overal maar een beetje te blazen ,en moet soms ook even geduld voordat iemand reageerd ,maar dat weet hij wel. Ik hoop ook snel dat die games binnen zijn en dat hij even netjes hier ook weer reageerd dat de games gewoon binnen zijn gekomen
nou ja dan wachten we af tot chiptwistertje heeft gereageerd. ik heb zelfo ok met hem gedeald en dat ging helemaal top.
Ja , Chiptwistertje heeft zn games al binnen er was idd wat mis gegaan bij de post. Wie me het eerst PM't kan AC2 overnemen voor 30 euro incl