1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dit vind ik dus een erg mooie omschrijving. :)
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hehe, ik liep toevallig mijn broertjes kamer in en die had dit filmpje opstaan. Ik dacht dat het om een uitbreiding van Halo 3 ging 8) Je ziet echt het verschil niet. :+
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    is er iemand die kan kan uitleggen hoe het zit met die beta voor Halo 2 gamers? zie: Hier
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik blijf het hier gewoon niet mee eens zijn. De verbeteringen tov Halo 3 zijn zo groot.

    Als je kijkt naar MW1 > MW2 GoW1>GoW2 BFBC>BFBC2 etc etc etc zijn er echt niet zoveel meer verbeteringen/aanpassingen als Halo3 > Halo Reach. En al die games noem je toch ook niet Super GoW1, Super MW1 etc 8)

    Zoveel nieuwe toevoegingen als bijvoorbeeld de jetpacks en kunnen sprinten. Daarnast zijn de gfx gewoon een hele grote verbeteringen!

    En ja natuurlijk heb je nog steeds dezelfde vijanden (covenant). Maar dat je bij alle andere shooters als jaren op mensen schiet is ook niet echt vernieuwend en in GoW1 en 2 had je ook precies dezelfde vijanden!

    Reach is/wordt eindelijk de grote stap voorwaarts, zowel visueel als gameplay wise, die Halo verdient.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    precies, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen :+
     
  6. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

    + 1

    Misschien dat er wat fanboys lopen in het forum die niet willen toegeven ofso:confused: Sowieso word het een prachtgame
    ben benieuwd naar de story etc _O_
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @FinalBob, daar heb je best een punt. Ik ben ook iemand die snel zegt dat er weinig vernieuwing is maar zolang de gameplay goed is, hoor je mij uiteindelijk niet zo klagen. Zo was ik ook erg tevreden met Saints Row 2 terwijl dat ook veel van hetzelfde was en het speelde zich zelfs af in dezelfde stad. Maar het bevatte wel alle dingen die deel 1 niet had + een hoop extra's. Niet alle vervolgen moeten compleet anders zijn, integendeel zelfs, het is in mijn ogen zelfs beter om een bestaand concept zodanig aan te passen dat het zijn identiteit niet verliest i.p.v. deze compleet te vernieuwen waardoor je juist het risico loopt dat het een teleurstelling wordt omdat ontwikkelaars dan te veel gaan willen en de speler van een koude kermis thuis komt.

    Maar desalniettemin koop ik dit spel voor de campaign en de co-op. Van de multiplayer weet ik toch dat het mij binnen de kortste keren weer op mijn zenuwen gaat werken, helemaal toen ik zag dat er weer zwaarden inzitten en in combinatie met de-niet-al-te-stabiele servers is dat nooit een succes, dus dat bespaar ik mezelf liever.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik koop deze juist voor de multiplayer. De singleplayer en co-op interreseert me al geen zier sinds het begin van de Halo reeks. Zal het vast wel een keertje doorlopen met maten voor de fun een keer, achievements sprokkelen, maar ik ga me daar verder echt niet mee bezig houden.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik het goed begrijp krijgen die mensen die nog op een xbox(1) halo 2 spelen een mailtje(?) met daarin een code(s) om 3 maanden op xbox live te kunnen. Daarnaast ook 400 MS punten én toegang tot de reach beta.

    ze zullen hiervoor denk ik een xbox 360 moeten kopen om er gebruik van te kunnen maken.

    Slim van MS als je het mij vraagt. Mensen die trouw zijn gebleven te belonen en tevens een goede marketing trick om meer mensen ene x360 te laten kopen.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [gt]62732[/gt]
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds niks van Halo Reach gezien op een half screenshot en de informatie over jetpacks/assault mode na. :p
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfde als met Natal, Microsoft mag wel 3 uur inlassen voor de E3. :9
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    iemand enig idee hoe het zit met die beta?
    Ik heb odst nog hier maar kan geen kaartje vinden met een code erop oid?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de disc is je 'code' ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, op 3 mei verschijnt er een optie om de Reach beta te downloaden in het hoofdmenu van ODST :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand op deze luie zondag zin in een analyse? :+
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Daar gaat m'n sociale leven waarschijnlijk :9. Net als elke Halo game zal ik deze weer kappot gaan spelen. Gewelidige spel zoals het er nu uitziet.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zelfs ik ben enthousiast over al die multiplayer demo's. Ik denk dat die beta de eerste keer is dat ik weer over Live ga spelen. :+
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is wel 8x beter dan die pop block van GameTrailers ;)
    Thanks for sharing Dulle <3
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240

    Aaahhh,
    Ik hem heb net geruild via de x-bazaar :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina