goh hoe zou dat nou komen zeg... the sims voor de xbox kopen is net zoiets als voetballen met 2 ballen in het spel: volkomen nutteloos. en 50-60 euro (weet niet precies wat de prijs is) is ook niet mis voor iets wat je gratis kan downloaden voor je pc en dan heb je er nog tig uitbreidingssetjes bij. ik zou het wel weten, the sims gewoon vergeten. de vergelijking is niet krom nee
het is gewoon klote dat je met The Sim (Xbox) niet online kan, dan had het veel leuker geweest, en hadden ze het spel misschien zelfs kunnen verkopen, maar NU, tsjah EA heeft het er zelf naar gemaakt dat dit spel slecht gaat verkopen, HADDEN ZE HET MAAR ONLINE GEDAAN
hoe wil je sims online laten gaan zo als dat chat spel waar ook al een topic over is of items downloaden?
Ik dacht dat je dan andere Sims kunt ontmoeten en mee praten. Je kunt ze met elkaar laten trouwen enzo, best wel grappig
Wat maakt ut uit? Er zijn al zoveel spellen die geen live zijn maar die ik toch leuk vind! En er zijn ook mensen op de wereld die geen Xbox Live hebben!
Mijn moeder gaat het waarschijnlijk kopen voor mun zussies Lijkt mij of zich ook wel leuk. Vooral dat managment en die minigames.
als dit spel Xbox Live was gegaan hadden mensen het gekocht, en je kan het makkelijk online spelen, dat is veel leuker, en als ze zo weinig spellen online gaan maken, waarom is er dan een Xbox Live, en ik heb geen Xbox Live dus ik hoor ook nog bij die groep : ZONDER XBOX LIVE !
Je kan een spel niet afkraken omdat het niet live is,wel een complimentje omdat het WEL live is.Maar als het het niet heeft al gelijk een minpunt?Nee niet mee eens.En niet iedereen heeft een ow zo goede pc(like me...) kan zelfs de sims niet draaien,En die missie's zijne en toevoeging je kan ook nog een leven zoals op de doen,maar in de missie mode kan je ook spullen om te kopen unlocken,en nieuwe gezichten enzo.Als warcraftIII nu op de xbox zou komen zou je het dan ook afkraken omdat het al op de pc is en omdat het niet live zou gaan?Don't think so....
je kan gewoon voor de lol wat gaan doen en je kan ook levels gaan doen. daarbij is ieder huis een level en moet je goals halen zoals een party geven.
oooh ja je kan ook nog met zn 2en spelen maar die moet je eerst unlocken. daarin doe je bijvoorbeeld wie het eerst een vriend heeft of gewoon oneindig spelen en huizen maken met zn 2en.
hmm het begint me toch wel iets leuker te lijken door al die nieuwe dingen die ik hoor, maar dan nog steeds... Die graphics waren zooooooooo lelijk!! of vergis ik me nu en valt het allemaal wel mee?!
Ik heb hem voor mijn zusje gekocht. De graphics doen mij denken aan de playstation 1, vooral als je een beetje uitzoomt. De besturing is op den duur wel bijna net zo fijn als met de muis op de pc. Verder zijn er veel meer meubels beschikbaar en je kan nu je meerdere neigbourhood's maken. Die opdrachten zijn een aardige aanvulling waar je wel een paar uur zoet mee bent. maar je kan ook gewoon je eigen leven gaan leiden. Kortom: NIET KOPEN als je hem al op de pc hebt. Maar als het spel je wel leuk lijkt is het een aanrader
Ik heb The Sims besteld Tis gewoon een super verslavende game die je s'avonds lekker chill in je bed kunt gaan spelen .
nee joh, de pc game was onwijs orrigineel!!! alleen daarom zoog hij al niet. Al die aanvullingen waren natuurlijk nutteloos en alleen leuk voor de echt die-hard-sloebers.