Sorry dat ik pas zo laat reageer maar ben er een tijdje tussenuit geweest. Camo81> Helaas ThomasR> Helaas Ad Wim> GRAW II <> Splintercell DA is wat mij betreft deal Henry> Dirt 2 heb ik inmiddels niet meer .. zal de lijst ff bijwerken. Madagascar 2 is nog available ... als je wilt ruilen tegen Fear2 of Beijing 2008 dan hoor ik dat graag. Mvg, Frank
Hoi Steel, sorry maar ik heb alles al wat je aanbiedt. Als je straks RedDead hebt daar wil ik wel tegen ruilen ;-)
Hi Casper, Het enige wat ik (mijn zoon) wel leuk zou vinden is James Cameron's Avatar. Laat maar weten of je dat wilt.
NBA Street Homecourt voor een van deze games?: - Splinter Cell: Double Agent - Naruto: Rise of a Ninja - Halo 3
Nonsubsisto> SCDA heb ik donderdag al verkregen (ik moet mijn GEZ en TR nog even aanpassen) voor de rest zit er niets bij helaas.
Buddy> helaas geen interesse Casper> Het enige wat ik (mijn zoon) wel leuk zou vinden is James Cameron's Avatar. Laat maar weten of je dat wilt.
Wanted: Weapons of Fate tegen Midnight Club: LA (NTSC-J, alles wel Engels) of Tomb Raider: Underworld?
geintreseerd in The Incredible Hulk Bourne Conspiracy Dark Sector Surf's Up ik bied je fable 2 limted en mortal combat vs dcu aan meschien deze 2 voor 2 anderen van jouw? pm plz