[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    10.000 punten halen met Vehicles.

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha gisteravond\nacht begonnen met de Engineer class.... 10 minuten later had ik The Dentist achievement! :p

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister destruction 2.0 :D schitterend , niet verwacht dat me dat ooit zou lukken :)
    Ook een piloot op een flinke afstand door de bosjes headshotten :9 maar dat was echt puur geluk.

Die dentist lukte me bijna maar ik boorde mis en toen schoot die gast me neer..

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh en voor mensen die de airkill achievement willen halen: dat gaat heel goed met een UAV :D

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt me handiger als de dokter hem iets adviseert :9

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister deen zo'n gast dat ook bij ons maar ik vind het nog knap lastig hoor :9

7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Wat bedoelen ze met roadkill?:eek:

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een heli ( of ander voertuig) iemand vermoorden door eroverheen te rijden of te pletten met de heli :)

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ?!:D

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat niet die launchers die je moet unlocken?

Weet zo niet welke class dat is maar dacht engineer.

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Oke dankjewel, zo een vermoeden had ik al :thumbs:

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk/vind dat DICE een extra gamemode/optie moet toegvoegen nl:

- NO SNIPERS

Serieus, deze game wordt gedeeltelijk kapot gemaakt door die klote snipers. Er zullen ongetwijfeld 'goeie' snipers zijn, maar dan het je het denk ik over minder dan 10%. De rest zijn k/d egotrippers zonder enig teambesef. Killing voor zoiets als RUSH.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms word je er doodziek van idd.

Vooral als attacker zijnde.
    Al gebruik ik het zelf ook wel maar dan vooral om morters te droppen op hun.

14. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    recon is inderdaad overused.
    maar je kan heel simpel de goede van de slechte onderscheiden. Je kijkt gewoon naar de punten. Als een recon niet +1500 punten heeft aan het einde van de match dan is het:
    -slecht gespeeld
    -noob/newb

Maar ik maak me geen zorgen, mensen die niet recon kunnen spelen stappen wel snel over naar een andere class. Recon is (voor mij in ieder geval) de meest frustrerende class als het fout gaat.

ik heb tot nu toe alleen maar recon gespeeld, vind het echt de leukste class (de andere classes op demo uitgeprobeerd). Zeker als je die scouting scope krijgt en die motion sensors leert te gebruiken ... dan krijg je van iedere kill een "spot assist".

Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon goed kunnen snipen, ik zie mezelf als ik recon speel meer als "counter sniper" en waar het kan schiet ik andere infantry ondersteboven, of bijvoobeeld gunners uit choppers... verder spot ik me helemaal het lazarus :) en natuurlijk waar het kan mortar strikes gooien op bottlenecks, of om disarms van een M-Com tegen te gaan :)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk bedoel je de 'Tracer dart'. Hiermee vliegen raketten achter het voertuig met de dart erop (verwacht geen 180 graden bochten of iets dergelijks).

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag ook zo'n potje op die "herfst" achtige map (waar je als defender op dat eilandje begint).

Ons team was defender en de attackers zaten dus constant met +- 4 snipers (naast elkaar) op die berg bij hun basis. Uiteindelijk ben ik er naartoe gelopen om met 7 knife kills te eindigen... Die lui kijken alleen maar door hun scope en ze letten nergens op, ze voegen ook niks toe aan hun team...

Easy win voor ons dus :eek:

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    WTF... Ik wil net weer gaan spelen en ik ben ineens al mijn unlocks kwijt! Wapens, gear, alles! Kan ik hier iets tegen doen? :mad:

19. D@nny

D@nny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu net samen met een maatje in de party, zelfde probleem |:-
    Hoop wel dat ze alles terug gaan zetten :emo: Als squad konden we trouwens ook erg lastig aan een potje komen (lees helemaal niet) |:-

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat er iets met de server is en dat ze het snel oplossen. Las al op andere fora dat er (veel) meer mensen last van hebben... I want my weapons back :mad:

EDIT: In de newsticker in het main menu geven ze inderdaad aan dat ze last hebben van connectivity issues. Ze werken eraan. Ik hoop dat het snel opgelost is dan :D

Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina