DTM Race Driver tegenstanders

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dtm Driver, 14 apr 2003.

1. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie af en toe als er bv. 2 tegenstanders voor me rijden en er komt een bocht dan soms klopt hun besturing niet ze worden zeg maar door de bocht gesleept en de wagen stuurt of veranderd van richting dus rijden ze 150km/h met de nuis naar jou toe gericht terwijl ze naar voren rijden zeg maar de en dan ineens draaien ze weer om dat de nuis de goeie kant opstaat get it??
    en ze gaan nog veel harder door de bocht door dan jij kan dit gebeurt denk normaal uit zicht als ze ver achter je liggen dat ze je op die manier weer inhalen, ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel en dit is echt een nadeel van het spel en een fout (grote fout!!!)
    Mischien heeft ooit iemand anders dit ook gezien???

2. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    typ fout de auto's veranderen niet van richting en sturen ook niet Sorry |:- :mad:

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap ut niet helemaal, komt misschien ook omdat ik dat nog nooit gemerkt heb...

4. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel gewoon dat het een soort vals spelen is van de tegenstanders om het moeilijk te maken of zodat ze je weer inhalen ik had het nu net op de baan rockingham

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    mja, het leven is hard :+

maar ik snap je probleem niet helemaal, alleen dat je een bug hebt ofzo

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maken ze niet gewoon goed gebruik van de handrem? Of doel je daar niet op?

7. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Of misschien rijden ze gewoon beter dan jij doet! }:]

8. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    nee het klopt helemaal niet de auto's sturen dan niet of veranderd niet van richting terwijl ze de bocht door gaan dat wel moet dus als je een haarspeld bocht heb dan blijft de nuis gewoon Bv. naar het noorden staan terwijl de auto moet draaien of sturen maar dat gebeurd niet maar z gaan wel gewoon door de bocht en en als jij er dan achter rijdt staat die voorkant van de auto naar jou toe gericht als je uit de bocht komt en dan ineens draait de auto een halfe slag terwijl het gewoon naar voren rijdt en dan klopt het weer dan zie je de achterkant gewoon weer en het stomme is stel dat jij max 100km/h door die bocht gaan gaan hun 150km/h of harder erdoor dus gewoon fout!! begtijp je het nu een beetje of nog steeds te ingewikkeld |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

9. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het laatst reed ik in een Marcos Lm en toen reden er ook 2 voor me en toen gingen ze ineens super hard door een haarspeld veels te hard en stond en de richting van die wagens klopte helemaal niet met dat waar ze naar toe gingen ze stonden gewoon andersom inplaats van de goeie kant op blablabla.... ik vind het wel weer genoeg uitleg zo en anders zie je het nog wel een keer hoop ik!!!??? 8)

10. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Enorm raar, ik heb dat nog nooit opgemerkt...maarik rij altijd 1e ook :p, nee serieus, denk dat het foutje is in jouw software...wel wierd|:-

11. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    hoop het niet ?? 8)

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp het ook niet helemaal hoor, uitleggen is niet jou sterke punt denk ik. Maar ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt... tenminste niet iets waar jou verhaal op lijkt...

13. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    nuis is neus zekr?

klinkt als een major bug als ik et zo lees, maaruh ik heb DTM ook gedaan, ennuh ik reed vet weg hor geen opgevoerde AI om je in te hale ofzo.

trug brenge dat spel

14. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk idd ook dat het dan een fout is in jouw exemplaar van het spel want ik heb er nog nooit last van gehad en heb toch al een flink aantal races gereden... :mad:

15. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke ik leg meestal ook ver voor maar stel ik rij een race van 10 laps dan is het niet zo dat ze steeds vlak achter me zijn of voor me dan haal ik ze wel 1 of 2 laps in maar soms niet dan zij ze super snel en dan zie je die fout ook 1 of 2 keer terwijl difficulty gewoon hetzelfde als normaal staat denk dat ik hem dan maar ga ruilen want er klopt geen hout van zo |:-

16. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    doemaar ik heb zoiets nog niet gezien bij DTM

17. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook nog nooit gehad. Wel vind ik dat bij ronde circuits de auto's van de compu onrealistisch door de bocht gaan. Ze rijden keurig netjes zonder te remmen of te slippen keihard door de bocht. Dat lukt mij voor geen meter.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    gewoon een fout in jou versie

ik heb er nog nooit last van gehad...

19. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp er echt helemaal niks van. ik heb hem op de pc en daar duwen ze me alleen maar van de baan zodat je gelijk laatste legt :mad:

20. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Op de Xbox is ie gewoon beter ;)

Deel Deze Pagina