Supreme Commander 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zifnap, 7 feb 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.454
    Moeilijk. Het volgende filmpje is niet van zo'n hoge kwaliteit, maar geeft redelijk goed de schaal aan in Forged Alliance. Spoel door naar +/- 2:30, vanaf daar begint de heftige actie. Deze speler weet wat hij doet, vandaar dat hij alles nog zo goed bestuurt in de totale chaos. Rond 3:55 zie je hoe goed hoe het traploos in- en uitzoomen als feature in dit spel is verwerkt. Deze speler springt daardoor snel naar een ander gedeelte op de kaart. Je kunt zo ook blijven spelen als je meer van het tactische overzicht houdt. Rond 5:45 gaat de oorlog weer in volle vaart verder.

EDIT: Oud materiaal verwijderd. Check het gameplay filmpje van de Supcom2 demo op de volgende pagina.

Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wat ik ook typisch supcom vond was
    . Adjecency bonusses
    . Laatste RTS met uitgebreide basebuilding
    . Verassings aanvallen met cloaks
    . Fanatieke vriendelijke community

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het filmpje gezien en het ziet er toch interessant uit. Alleen ziet het, vind ik, er echt uit als een PC RTS. Het in-en uitzoomen, al die troepen besturen etc., dat lijkt haast niet mogelijk met de 360. Ik hoop dat Chris Taylor waar je het over had, het toch kan doen. We zullen over 2-3 weken wel zien.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    We zullen het zien over een paar weken. Van wat ik van de SupCom2 demo heb gezien moet het mogelijk zijn. :thumbs:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het filmpje ook gekeken en ik kan maar aan een ding denken: chaos :D

I'll pass! :)

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Mietje! :+

EDIT: Ik heb eindelijk wat gameplay materiaal van de SupCom2 demo gevonden. We need chaos. :D

Een stukje uit de 1e demo missie:

[yt]G-MOGgkhH48[/yt]

Zoals jullie zien is het geheel een stukje rustiger en overzichterlijker geworden sinds de vorige delen, maar één van de pluspunten van SupCom (de grootschaligheid) is gelukkig nog steeds grotendeels aanwezig. De besturing zal natuurlijk iets anders zijn op de 360.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Heb net toch nog eerst maar Supcom 1 besteld bij play.com voor een tientje, even kijken hoe hij op de 360 gaat....

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Oeiiiii big mistake.... :eek:

(die draait echt slecht op de 360)

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat wilde ik dus zelf wel eem zien... als ik hem op mn HDD zet zou die het toch wel btr doen?

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Ik denk niet dat het spel op de HDD zetten de framerate verbeterd. Dat is bijna nooit het geval. :)

11. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje heeft SC op HDD geïnstalleerd. Er is dergelijks wel verbetering, zei hij. Het draait stuk soepeler. Even proberen kan geen kwaad ;)

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die Sc2 heeft gespeeld? Zoja hoe is het?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Laat de nachtmerries die je aan deel 1 op de 360 hebt overgehouden definitief achter je want er is mooi nieuws op komst: SupCom 2 schijnt op de 360 wel degelijk goed te zijn.

Alvast de IGN review:

http://xbox360.ign.com/articles/107/1079102p1.html

Citaat:

"One of the deepest real-time strategy games on consoles, now with a decent framerate."

Wat wil je nog meer? :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk nieuws, aangezien dit echt de hardcore game is onder de RTS games wacht ik nog even tot hij wat goedkoper is en dan komt hij sowieso in mijn xbox360. Speel nu weer veel C&C 3, rts op de console?, het werkt gewoon prima:)

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heeft iemand m al gekocht ?

Zit er sterk aan te denken m te halen straks, lijkt me nml. weleens relaxed om een RTS te spelen vanaf mijn bank, en aan de reviews te zien is dit eindelijk een diepe RTS die ook nog eens goed te spelen is op een console.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit speelt op de 360.

Het is een aardige Supreme Commander op de PC, al vind ik Forged Alliance toch wel een stukje beter.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt deze nu uit. Ik zit al zo lang te wachten op deze game lijkt me deze keer echt goed. Of hebben mensen hem al ergens kunnen kopen.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hij is al uit ja.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.454
    Volgens mij is ie al nu een paar weken uit op de 360 en al bijna twee maanden uit op de PC.

Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie reacties.

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij was nog niet uit sinds gisteren. Heb hem gisteren gekocht voor 36 euro bij mediaoffer. 5% korting en nog een addisacount ook weer 7 euro korting komt op 36 euro. Gisteren verzonden vandaag in huis.

Deel Deze Pagina