1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besloten om hem op de PS3 te kopen, omdat ik gelukkig de mogelijkheid heb. Voor mijn gevoel klopt het ook gewoon. De voordelen van deze versie zullen hier al genoeg voorbij zijn gekomen, dus ik zal het er niet inwrijven.
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hmm Soundtrack - 5 punten dan :+
     
  3. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu met lightning en hope de maximale levels van wat ze op dit moment kunnen maar ik moet nog steeds vechten. Kan ik die punten die ik nu behaal later besteden als de levelcap weer hoger is?
     
  4. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Net gekocht bij de Media Markt Arena voor maar 44 euro. Dat is nog is een mooie prijs. Ik laat zo weten wat ik er van vind.
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja de cp punten hou je en kan je gebruiken als de cap omhoog gaat.

    pulsework soldiers met Sazh en Vanille
    Eerst ravager-saboteur voor de deshell spell. Dan 2x ravager om snel hun chain gauge te vullen. Dan commando-ravager om het af te maken
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  6. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iig misschien vast het shop gedeelte??
    Ik heb behoorlijk wat items iig die ik kan verkopen, maar moet dit ook, of moe ti kdeze bewaren :)
    Hoor het graag!

    Edit:
    Ik bedoel dan vooral de COMPONENTS...
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Alleen als je echt geld nodig hebt voor bv potion of phoenix down. Anders bewaren. Die componenten heb je nodig later voor upgrades.
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai haha heb ze leuk lopen verkopen, 15000 gil leek me al zo veel zo vroeg in de game
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar liefs 0 en 0 \o/
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet helemaal, er zijn chocobo side quests (treasure hunts) en dark monument side missions
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het grote verschil dan?! *anders leen ik de ps3 van mijn pa en koop hem voor de ps3* En wat is level max?
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Al 13 uur verder en ben bij Chapter 6 al heb ik nu het gevoel dat het wat moeilijker word maar nog steeds te makkelijk is.
    Als je gewoon steeds goed van Paradigm verwisselt is het erg makkelijk om zo door het spel heen te rushen ook is Libra heel handig omdat je zo te weten komt wat de zwakte is van het monster.

    Ben 1x doodgegaan en dat was toen bij
    Odin
    omdat ik toen niet wist hoe ik hem moest aanpakken.Maar als je dat wel weet dan is de spel gewoon te makkelijk.
    Hopen dat het in de volgende chapters wat moeilijk word.

    Heb bij The Last Remnant meer moeite gehad wat een kutspel is dat zeg xD
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Verschil dat je alleen merkt als je een fullhd tv en een super sound setup hebt. :)

    Oh, en iemand al een verzendbevestiging van FRS gehad?
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, nu al disc 2? Ik ben pas 7.5 uur in het spel 8)

    En Modder-Eter, dat super sound setup is natuurlijk niet echt een gegrond argument.. het verschil zit hem voornamelijk grafisch. En dat is niet alleen als je een full HD TV hebt, volgens mij ook wel bij een HD Ready.

    In ieder geval zijn de CGI cutscenes erg compressed, ze zien er t.o.v. de PS3 een stuk blokkeriger uit. Ook zijn de algemene graphics iets minder maar in principe zie je dat alleen als je het beeld van de 360 naast het beeld van de PS3 houdt. Bovendien, als je niet beter weet is het absoluut niet erg, ik speel 't zelf op de 360 en het is totaal niet dat ik het idee heb dat ik graphics-wise iets mis tov de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor de mensen die toch een beetje willen grinden: Ik zou het aan het begin van chapters doen, zodat je voor dat specifieke chapter maximale stats kunt halen en dan bij het volgende chapter opnieuw.

    Shiva heeft trouwens echt een paar heerlijke aanvallen zeg :eek:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die hoef je niet aan het einde van het spel te doen ;)
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Volgens de strategy guide zijn er nog wel wat sidequests te doen endgame. Maar heb nog niets gelezen eerst de story uitspelen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Ja, maar GForce en ik bedoelen échte endgame content, zoals in Star Ocean 4. :)
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik denk dat ik de afgelopen maaanden 1 of 2 posts heb gelezen waar het niet over SO4 ging :+ Misschien toch maar eens testen \o/
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Net het mailtje gehad van FRS dat mijn bestelling zojuist is verzonden.
    Ik mag toch echt hopen dat ik hem vandaag binnen krijg, heb niet echt veel zin om tot morgen te moeten wachten |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina