[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, heb hetzelfde gedaan.
     
  2. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd nu 1.35.70 op Mugello, met Walker ik heb alleen de demo
    als ik nu een custom bike heb ga ik dan sneller of maakt een custom bike niet uit?
     
  3. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ,dan ga ik het eens huren :)


    en het lijkt me logisch dat een custombike vlugger optrekt en harder rijd enz...
     
  4. okkie

    okkie proud to be A

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    was weer lachen vannacht zeg........

    Jazzcat2003,Jaymaster,Odebijer en Power
    ging echt weer supersnel op mugello,
    1.35.52 is nu m'n beste tijd met een demo bike en automatic shift
    alleen jammer af en toe van die gasten die echt de hele bocht gebruiken,gingen weer vaak genoeg met z'n 10en onderuit
    maar is ook wel weer lache af en toe.....................
    weinig meer te melden ga pitten,,,zie je morgen weer op live
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    met pijn in mn hart, lees over iedereen die losgaat op zn tijden...
    Godverredomme ik wilde me helemaal voorbereiden op deel 2, aangezien ik met de demo redelijk vervelend kon zijn tegen de concurrentie.... Nu is mn Xbox pleite, heb waarschijnlijk pas de knaken weer om een nieuwe te kopen als iedereen lang en breed is ingespeeld op deel 2, moet ik met mn zuurverdiende centjes paar maanden later als een fucking noob alles opnieuw gaan leren, zucht...komt door de alcohol misschien ;) maar kan het verlies niet meer aan , IK WIL LIVEN NU!!!
     
  6. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, verkoop shit die je niet meer gebruikt ofzo, en koop een Xbox voor 199 euro???
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut mee eens. En vergeet niet er bij te zeggen, dat het absoluut op een sportieve manier gaat en dat je er zelfs van kan leren. Het erge is alleen, dat ik gisteren echt als een natte krant reed. Geen een record gebroken. Ik merk wel, dat als ik iemand een tijdje bij kan houden, dat mijn splits absoluut omhoog gaan tot de laatste bocht, waar ik er dan weer vreselijk hard af ga. Vanavond gaan we er maar weer eens tegen aan.
     
  8. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn advies: Blijf je ervaringen hier delen. Een heleboel van die snelle gasten zijn hier vaak te vinden (ben ik er geen van, nog niet) en geven je vaak goede raad. Ik heb daardoor gewoon meerdere seconden per track gewonnen. En het mooie is, dat het advies of de tip of goede raad voor het ene circuit ook best kan gelden voor het andere circuit. Zelf ben ik mij bijvoorbeeld heel erg gaan concentreren op mijn bochtenwerk en timing. Timing is ook absoluut belangrijk. Door een tip van Sonic Circle reed ik op Le Mans zo maar drie seconden sneller. Probeer een punt langs de baan te vinden waar aan je kan zien waar je moet remmen of waar je moet gaan insturen.
     
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ik nu al in die mugollo ofzo al weer 2sec van met tijd afgehaald. THNX to you guys:D

    Hij is nu iets in de 1.45:D nog steeds wel langzaam maar toch het gaat nu wel beter, en gister voor het eerst een x eerste geworden:D
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  10. xboxmastah

    xboxmastah Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week een box gekocht, gelijk live pakket erbij of course! De grootste rede dat ik de box gekocht heb...
    MotoGP gaat steeds beter, op mugello rij ik nu 1.43 ongeveer..
    Elke keer dat ik race leer ik weer wat, let vooral op de snelheid in de bochten, remmen doe ik bijna niet..
     
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    proficiat, heb moto gp nu een week ofzo en in die week ging ik van 1.50 naar 1.36:D op mugello:D kstaa nu overall op de 12500ofzo en heb voor sachsering, mugello en yerez gemiddeld 4000ste:9 ben nu nog steeds mijn tijd aant verbeteren met een honderste van een seconde...en ik rij trouwens automatic met chris walker
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik rij ook met cris:D, ff een tekenigetje afmaken voor school( Toelating Grafisch Lyceum rotterdam) , en daarna gaat ik maar eens liven:D
     
  13. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ok , kga je gelijk ff toevoegen aan mijn friends list
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok is goed, k heb trouwens al een x tegen je geraced volges mij, vorig weekend og gister volges mij:D
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  15. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX PLEITE ?????
    wat heb je gedaan TeiZ ?? verkocht kapot of nog erger weggehaald
    ik zou het erg jammer vinden als ik je niet meer tegen zou komen op live ,had net ghost recon gekocht om eens een keer tegen je te spelen maar ja dat zal dan niet meer gaan of wel ??
    veel succes met de afkick verschijnselen en ik hoop je toch snel weer een keer te zien op live
     
  16. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Custom Bike kan veel uitmaken, als je er mee kan omgaan. Alles is wat beter, hij stuurt net wat scherper in, snellere acc., hogere topspeed , hij reageert ook wat sneller op alles wa je doet, aight?:D
    Ik heb jou volgens mij ook nog in de friends list staan. :cool:
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft um niet verkocht , een stelletje kut %$%$#% junks hebben bij hem ingebroken ... :'-( en het enigste wat ze hebben meegenomen is ...je raad het al z'n Xbox :mad: , ik denk dat we teizelaar allemaal zullen missen , maar hij komt zeker terug(dat weet ik , hij is te hardcore }:] ) , als het nog lang duurt kan die desnoods een paar keer op mij account hier spelen , hij heeft me immers ook geholpen met de CC
    ... C ya'll @ live

    *peace*


    p.s. en nogmaals f*ck die junkz !!
     
  18. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    He teiz, is echt klote voor je , serieus , als je saves en shit, xboxlive, weg gewoon. Maar komt wel goed hoop ik, veel sterkte in ieder geval , en fok die junks...!
     
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet iemand mij ff een memory-unit opsturen met een custom bike erop, ofzo....dan kan ik eindelijk gaan 0wnen :D
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    nee:cool: en me memorycard dan niet meer terug krijgen he ;) :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina