tsja, als CNN weer alleen maar politiek laast zien moet je weer wat anders he ehr, kijk es op de releaselist bij tothegame...ik meende dat er weer zo'n Rainbow Six achtige game zal komen...
Ik dacht aan Stalker /Blitzkrieg /Blackhawk down. Maar zijn wel voor de pc. Voor de xbox weet ik het niet. Medal of honer en Ghost recon of zo.
Buiten Medal of Honor Rising Sun, Men of Valor: Vietnam niet zoveel. Tenzij dat je vind dat Rainbow Six 3 Raven Shield ook een oorlog game is, maar dan is Halo 2 ook een oorlog game (Human versus Covenant) Battlefield misschien ook nog maar ik had gehoord dat ie op 'hold' stond.
Hij lijkt erg op de pc versie (bijna hetzelfde heb ik gelezen), maar voor de niet pc bezitters is ie wel kewl! Ik ga hem dus kopen.
hehehe, die zombies ken ik maar al te goed van de pc en komen zomaar van achter je uit een muur zetten... brrrrrrrrr
wel shit dat Medal of Honor Rising Sun & Men of Valor: Vietnam nog geen release datum voor is maar wisten jullie eigelijk al dat Men of Valor: Vietnam geen vietnam game meer word dus krijgt binnekort ook andere naam volgens mij wel men of valor maar dan iets anders het gaat zich wel afspelen in de jungle.!
godver echrt jammer dat er weer zombies in voor moeten komen ik schiet het liefst alleen maar moffen af...is veel leuker!
In het engelse OXM stond een klein stukje over Sabotage 1943 ziet er ontezettend cool uit alleen komt pas in 2004 maar lijkt me nu al een titel om op te gaan zitten wachten
CONFLICT: DESERT SABRE dit is het vervolg op conflict desert storm dit is een heel goed spel met zeer goede besturing. Is echt een aanrader en hopelijk word CONFLICT: DESERT SABRE dat ook.
Ik vond RtCW zeker wel een enjoyable spelletje! Die zombies zijn helemaal niet zo'n groot probleem, je komt ze sowieso maar een paar keer tegen! Niet vergeten dat bij de Xbox versie van Wolf de levels van Tides of War (of hoe dat gecanned pack ook mag heten) inbegrepen zitten! Extra fun! Telt SoFII trouwens ook als een oorlogsspel? Je runt wel een éénmansoorlog in die game
Ik heb conflict desert storm ook vind het een heel cool spel maar heb hem sinds ik hem heb uitgespeeld half oktober niet meer gespeeld dus ik denk dat ik desert sabre niet ga halen komt trouwens herfst 2003