Halo vraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door dabenmen, 10 apr 2003.

  1. dabenmen

    dabenmen Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in Halo bij het gedeelte dat je een soort lichtbrug moet oversteken welke knippert...Het lukt mij niet om deze over te steken. Ben ik nu slecht of moet ik "iets" uitvoeren zodat ik normaal over deze lichtbrug kan lopen?

    Alvast bedankt voor reacties!
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    welk level? bedoel je level 2?
    dan moet je eerst ergens aan de rechterkant met een klein gangetje naar boven en daar een schakelaar omzetten :{
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet niet over die brug.

    edit:
    Hij bedoelt 343 Guilty Spark.
     
  4. dabenmen

    dabenmen Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik moet niet over die brug...maar wat dan wel? Als ik daar naar beneden spring kan ik maar 1 deur door en die leidt wederom naar die "lichtbrug". De andere optie is terug gaan waar ik vandaan kwam maar daar moest ik juist uit escapen!!
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rond blijven lopen. Je moet ook een paar keer op die paarse kratten springen om op een hoger platform te komen. Dit hoort btw in de games help/cheats forum, maar dat zal een mod zo wel ff verplaatsen.
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah *slaat zichzelf voor zn hoofd*

    Je moet daar idd gewoon naar beneden een dan ergens een uitweg zoeken :p
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Game Help / Cheats
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja daar heb ik ook zwaar lang rond gelopen...ergens in een kamer staan inderdaad wat kratten waar je op moet springen.
     
  9. dabenmen

    dabenmen Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx!!
    Ben verder gekomen...
     
  10. je bent echt slecht als je daar nie uit komt, je moet op een paar paarse kisten springen en dan naar boven springen
     
  11. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    (waarom zijn hier twee threads voor??)
    Zoals ik in de eerdere thread zei, je moet het gewoon eerst op easy uitspelen want dan ken je de weg een beetje.. dan is het een eitje..
     
  12. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet voor jou dat de moderator dit ziet.. dit is niet echt toegestaan hier..
     
  13. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- daar zat ik dus vast, vond ik het moeilijkste van heel het spel|:-
     
  14. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je niet te schamen, ik heb daar ook een tijdje gezocht voor de uitgang. Maar ik had niet het idee dat ik vast zat. Ik was gewoon een beetje de weg kwijt :+

    @ xboxmasterchief, op dit forum kom je juist als je een probleem hebt. Als je hier komt weet je dat je soms vragen krijgt over stukken die voor jou niet moeilijk waren. Dus NIET ZEIKEN op mensen die hier komen. De ene keer zie je meteen wat je moet doen, en de andere keer zit je vast op een stuk en sla je je zelf voor je kop dat je niet meteen zag hoe je verder moest. Doordat je in het eerste stuk van Halo overal maar 1 kant op kon (wel op 2 manieren, maar je kon niet fout lopen) is het verwarrend als dat opeens niet het geval is.
     
  15. mischa

    mischa Guest

    de xboxmasterchief is zo een loser dat ie zijn avater nog moet jatten van anderen ook, hoe triest
    staat eronder zijn avater fuck noobs, yeah right fuck yourself en read the FAQ
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    niet op reageren joh, als een mod het ziet is ie de lul. hij wil alleen maar aandacht.
    Stuur hem anders een PM ofzo, nu gaat de thread eraan
     
  17. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    de best tip is om halo gewoon met z'n 2en te spelen. 2 weten namelijk veeeel meer dan 1 en dan ben je er zo uit. het is namelijk geen adventure maar gewoon een ren naar binnen en schiet iedereen neer spel (iig op easy, op legendary wordt dit een ander verhaal)
     
  18. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, op lengendary kun je het beste met zijn 2e spelen, en dan de een een heel stuk achter de ander blijven lopen, zodat de voorste meteen weer tot leven komt als hij dood gaat. Wel jammer dat dit kan, maakt het spel wel een beetje erg simpel
     
  19. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe denk je dat ik zoveel legendary heb uitgespeeld:D
     
  20. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he nerd die xboxmsterchief he :D
     

Deel Deze Pagina