1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Voor alle melee classes.
    Enhancement shamans krijgen 9 expertise van talents, dus moet er nog 17 van gear verkregen worden. Dit komt neer op 141 rating. Ik heb 139 rating dus.
    Maakt niet heel veel uit want expertise wordt niet afgerond (ook al lijkt dat bij je stats dus wel zo te zijn)

    Is ook een goede hoor, omdat het alles wat je doet verhoogt.
    T10 4set (kans op 20%AP als Maelstrom 5 stacks heeft) behaal je sneller met meer haste. Oftewel meer white attacks, meer AP, meer MW procs etc etc. Alleen jammer dat er geen 2.8 of 2.9 speed wapens meer te krijgen zijn ^^.


    En Tarren Mill lijkt te zijn gefixed. Geen Crash gisteren na 20 dagen gekut.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zat aan experience te denken....|:-
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat is daar mis mee? Speel al 3 jaar met female characters. :)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom een mannelijke?

    Anders rijst de vraag: waarom een ander ras als Human ? ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niets mis mee opzich, maar vind het gewoon vreemd als je man bent.

    Even een update: Ben weer begonnen aan dungeons na een installatie stop. Sta nu op 213 emblems en kan dus bijna de hele zooi T9 in een keer kopen.

    Had de pants van T9 al, maar de rest komt later wel.

    En even om mijn geheugen op de frissen: Ik moet Sundal trinket vervangen, maar voor welke? Een hit trinket of iets anders? Kan namelijk wel het nodige hit nog gebruiken. :confused:

    Hier mijn armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Menora

    Stelletje mongolen hebben mij uit de guild gekickt. Is al zeker de 3e social guild waar ik zonder reden uit word gegooid. :mad:

    Ik denk dat ik maar ga bedelen bij mijn online vrienden Dyonosis en Lsloingsori om daar weer terug te komen. Vertrouw op moment weinig andere guilds. :'-(
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij bent toch zelf ook geen Dranei? Je char anders wel ;)

    Je neemt dus een rol aan. Sommige mensen verkleden zich IRl als vrouw. De andere doet het in een online game.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, ik zal Pim en de andere vrouwen niet meer wijzen op hun chars. :+

    Welke trinket zal ik kopen straks?

    Heb bijna genoeg voor een volle T9 set, waarvan ik de pants al heb.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zeg, laat die volle T9 set maar. Je shoulders + head zijn sowieso al beter als die van de T9 set (of je wilt voor de setbonus gaan?). Vervang liever je agility ring voor deze, ook kun je beter je necklace vervangen (ik heb zelf deze).
    Voor je trinket kun je Forge of Souls HC farmen voor dit.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat was ik blij toen ik eindelijk mijn Gelf Female kon maken met de gender change optie :)
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat hij geen zin heeft om continu tegen de reet van een mannelijke character aan te kijken? :+
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    de set bonus bij 4 pieces is anders wel erg nice! Doet echt veel dps meer doordat je dots kunnen critten.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die ring en die necklace ga ik zeker kopen, maar heb je niet een alternatief voor die trinket?

    Ik farm namelijk al dagen pre-ICC instances, waaronder Forge of Souls en dat kreng wil maar niet droppen. Is er in Dalaran niet een leuke te krijgen voor Conquest of Triumph emblems waar ik in Raids ook wat aan heb? :eek:
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Die van forge of souls is de beste die je zo ongeveer kan krijgen, dus wees geduldig. Ik heb HoR ook 23 keer gerund voor ik mijn boots kreeg op druid.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal het proberen. Misschien dat ik eerst, tijdelijk, een andere trinket neem, om toch te kunnen meedraaien in de competitie.

    Ik wil alleen eerst ff wat rust en dat verdomde rotgebied Westfall met mijn Warrior doorkomen.

    Mag ik van jouw misschien een link naar een goede warrior tankbuild en wat een warrior voor gear moet hebben?

    Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor, maar ik kan niet kiezen tussen als die builds op internet. Ik ben te onzeker om te weten welke wel goed en welke niet.

    Tank had volgens mij Defense en Resilience rating nodig als sec stats.

    Strength and Stamina als main toch?

    Ben met Heirlooms bezig, dus echt gear zal ik pas op latere levels hebben. Misschien als ik 80 ben en wat gear heb, ik de human warrior in een orc ofzo overzet. :9
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    :emo:
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    DPS warrior (dus als je solo leveld ook) ga je voor str en crit, eerst str.

    Een tank gaat voor defence tot hij bij zijn defence cap komt, daarna voor stam, dodge, parry enz.

    Resilience is er eigenlijk alleen voor pvp, daarom zie je ook geen gear met resilience droppen in instances.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sta, Def, Parry, Block, Dodge etc heb je nodig.

    Resilience is een PvP stat...

    Verder heb je die stats nu helemaal niet nodig. Defense heb je nodig als je HCs gaat tanken. Nu moet je vooral focussen op stamina en vooral skill, want zonder skill kom je nergens al is je gear nog zo uber!
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het werkt voor een druid ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina