UT2k3 vs UT

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tezzla, 12 apr 2003.

1. Tezzla

Tezzla Blok 4 President :')

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand voor UT2k3 :' ) ik zal hem ook heus wel kopen alleen al om het te vergelijken.

en Rodger Young Post 's wat zinnig >: (, als je niets te zeggen hebt blijf dan weg.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Daar wil ik wel ff bij toevoegen dat de meeste mensen die hier voor UT hebben gekozen, hem een keertje hebben gezien of een keertje hebben gespeeld. Voordat je een goed oordeel kan geven moet je hem hebben of in ieder geval minimaal een week hebben gespeeld vind ik.

3. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... zit wat in

/me volgt goede raad op

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    UT2k3 is naar mijn mening echt een veel betere game, niet door de graphics (hoewel ze wel beter zijn, maar dat interreseert me ff geen hol).. De gameplay vind ik stukken beter, ik weet niet waarom maar het valt me op dat ik met instagib veel sneller ventjes raak als met UT..
    Dan heb je nog bombing run, en dat roelt gewoon heel errug :cool:

5. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dan is het niveau vast gedaald, of je bent beter geworden :p

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste aan UT was toch zeker wel Tactial Ops :) Maar verder vond ik de gameplay op de een of andere manier toch beter/leuker....(vraag me niet waarom, maar ik vind em minder leuk spelen)...de verschillen zijn echter minimaal en ik denk dat, als je online wilt blijven spelen, je toch beter een keer kan overstappen omdat de oude versie op een gegeven moment wel zal verdwijnen van het online circuit...(of er moeten heel veel mensen zijn die UT veel beter vinden dan 2k3 ;))

7. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat UT ooit van het online circuit zal verdwijnen.... nou ja in ieder geval niet binnen een lange tijd... het blijft gewoon verslavend. En als je weet dat Duke Nukem 3D ook nog steeds online wordt gespeeld...

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    denk ook niet dat UT zal verdwijnen..zelfs veel mensen die overgestapt zijn naar UT2k3 (waaronder ikzelf) spelen hem nog regelmatig en dat zal ook wel zo blijven

9. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Soms heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms speel ik nog wel's Duke Nukem 3d over het internet :eek: :eek: :eek: :eek: :confused: :mad: 't blijft op één of andere manier gewoon leuk. niet dat dat veel met het onderwerp te maken heeft maar net als UT blijven er mensen die het spelen. Doom wordt vast ook nog wel ergnes gespeeld 8)

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het niveau zal wel gedaald zijn :+

Nah, 't kan ook zijn omdat ik demo vanaf het begin dat ie online gespeeld heb, nu heb ik de hele versie maar die speel ik amper ooit nog... Halo co-op is echt veel leuker om te doen.

11. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    THE HORROR!!! :eek:

/me valt om

ik wil het spelen, ik heb het niet
    jij hebt het wel, jij speelt het nie...

errug pijnlijk voor me... :cool:

12. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de normale UT echt stukken beter, ik speel em nu al bijna 3 jaar, en het verveeld me nog steeds niet, sterker nog, ik speel em nog steeds bijna elke dag............ :D

13. sebulba

sebulba UT 2k3 freak

Leuk Bevonden:
    0
    ut2003 rouleert

ik vind ut2k3 echt zwaar beter als UT. Maar dat komt denk ik omdat ik ut2k3 eerder had als UT (:eek: ) .

maar de graphics zijn goed (ut2k:cool: het speelt lekker, en je hebt leuke gamemodes, ook komen er een paar vette mods aan (uttroopers) dus wat wil je nog meer. Ik zou niet weten waarom je ut2k3 niet zou moeten kopen.

mzzl, sebulba

8)

Deel Deze Pagina