Nee..je kan hem niet op Live spelen..maar dat maakt de game VOOR MIJ tenminste niet minder aantrekelijk...
Hij lijkt me ook ZEKER wel aantrakkelijk, maar LIVE had voor mij nog een +puntje gewest (*denkt aan filmpje van een of ander xbox vecht spel op het PU cd'tje )
Zou wel leuk zijn maar dat is toch bijna hetzelfde als gewoon in multiplayer spelen. Hmm, een vechtspel met af en toe lag (als er ooit lag komt op XBL).
ik ZAG er ook naar uit, maar enkele kenissen van me hebben hem al, ook ge-importeerd, en het is blijkbaar een achteruitgang ten opzichte van deel 1. de gameplay is verwaterd naar button bashen (terwijl je in deel 1 echt wel wat meer in huis moest hebben om goed te zijn), zitten irritante bugs in etc, een teleusrstelling dus...
Ik hoop dat ze in die 5+ maanden wat aan die bugs kunnen doen dan, want dat zou toch wel zonde zijn. Dan heb je eindelijk een goede beat 'm up zit hij vol met bugs. Ik heb verder deel 1 nooit gespeeld dus ik weet ook niet in welk opzicht hij beter wordt en in welk slechter. Maar we zullen het zien..
Een maat van me heeft hem japans en hij is echt Suuuuuup. Dat hij niet live komt is echt niet zo erg. Als dat er ook eens bij zou komen word het idd THE GAME op gebied van vechten. Hij is een stuk sneller dan de vorige versies en loopt een stuk vloeiender. Bovendien zijn de opties aardig uitgebreid met nieuwe wapens enz... ennuh, Nightmare rules
Button Bashen? Je moet echt wel veel in huis hebben om hier goed in te zijn, anders word je kont echt geschopt. Simpel knoppenraggen zit er echt niet bij. Je kunt nog steeds prima combo's uitvoeren. Je moet gewoon ff wennen aan de nieuwe controls (die je toch zelf weer kan instellen)
maar wat was dat dan voor n game op dat filmpje. ik d8 dus ook soul calibur. LIVE! had erzo naar uitgekeken, weken lang in de arcadehal gestaan de DC versie van SC2 te spelen.. voor nix ?