partygames

Discussie in 'Algemeen' gestart door ikah, 13 apr 2003.

1. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    met wat alcohol in het bloed is elke game wel een partygame:cool:

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Fuzion frenzy roeleert echt als party game je moet wel vrienden hebben anders is het niet leuk alleen. Kfc lijkt mij ook wel cool

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het al eerder gezegd maar het blijft een vast boven water staan feit. Het genre party games is voor mij heel ruim. Het houdt gewoon een game in waarop/waarmee je kan partyen. dat kan met halo, the sims en met fuzion frenzy het ligt maar net aan waar je van houdt. dus to all ya nigga's out there playing monkey ball: party on!!!!!! (de beroemde uitspraak van het dronke sletje uit scary movie 1 en ook 2)

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk waar ik mee zit is dat fuzion frenzy misschien heel leuk is als je veel bier op hebt, maar ik wil me niet de hele tijd kapot zuipen voordat ik een spel kan waarderen....

Ik heb het spel gehad en moet zeggen dat er 2 a 3 leuke minigames in zaten.... De rest was of te onoverzichtelijk of te wazig enz..

IK EIS ONMIDDELIJK een goed party-game op de Xbox. Ik hoop dat kung-fu chaos aan die eisen voldoet! Weet nog niet veel van die game...

5. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een partygame? :eek:

ik zie allerlei genres spellen hiervoorbij gaan, maar de overeenkomst tussen allen zie ik niet echt.

6. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel partgames! Vroeger vond ik Bomberman (Dynablaster) altijd gaaf om met zijn vieren te doen 8)

Maarre, een partygame voor de xbox? Mijn nichtjes willen altijd JSRF met elkaar doen, alleen heb ik jammer genoeg geen 3de Controller om mee te doen.

7. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Een partygame is volgens mij een game met daarin allerlei verschillende minigames. De games zijn gemaakt voor multiplayer maar meestal zit er ook wel een sinpleplayer in. Toch? Correct me when I'm wrong.

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Croman heeft gelijk :)

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal dat de battle mode van mario kart niet een op zich staande game voor de xbox kan worden..Dus dan wellicht niet met mario, maar met een ander hoofdrolletje..

Wel echter net zo simpel als battle mode mario kart...zo echt een leuke partygame kunnen worden.

10. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Een partygame is voor mij een spel dat je gemakkelijk met 4 personen op 1 beeldscherm tegelijkertijd kan spelen, dat iedereen leuk kan vinden, dat heel eenvoudig is van besturing en dat grappig is. het is de bedoeling dat er veel gelachen wordt.

Wat inderdaad ook een leuk partygame zou zijn is Bomberman zoals iemand reeds zei. Persoonlijk denk ik dat Worms 3D misschien ook wel iets leuk wordt. (alleen speel je niet allemaal tegelijk, maar elk om beurt en dat maakt het iets minder)

En halo enzo: F##K Halo !
    (Ik zou het fantastisch vinden als er een verbod op het woord Halo komt. Ik heb het spel zelf ook en ik vond het ook heel goed maar er zat ook een rotlevel in, veel levels leken op elkaar, ...
    Maar hier zijn iets teveel mensen op deze site die blijkbaar leven voor Halo. Er zijn nog andere spellen op de wereld hoor.
    En aangezien Halo geen partygame is: zwijg over Halo !!)

11. ikah

ikah Guest

segasoccerslam is eigenlijk ook een partygame en zwaaaaaar verslavend!

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Wacked!, die is lachen en ook Live enabled.. Ik heb ook Sega Soccer Slam, maar of dat een party-game is betwijfel ik, meer een extreem arcade voetbal-game.. Ik twijfel nog over KFC, alleen omdat ie niet Live enabled is (snap ik echt niet), maar ik ga hem denk ik toch halen, is "maar" €39,95 anyway..

Jammer dat Sega soccer Slam niet Live enabled is, dat zou echt perfect geweest zijn, maarja, is al wat oudere game geport van GC..

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vanmiddag KFC gehaald en heb eerlijk gezegd nog niet echt gespeeld..... Heb namelijk veel in de zon gezeten.

Wat ik wel heb gezien is de intro en die was vet. Heb ook ff wat training gedaan en die was ook wel lachen. Controls zijn goed maar denk ik best moeilijk snel onder de knie te krijgen (zoals combo's enz..).

Ik had in de intro ook wat minigames gezien maar heb die zo 1-2-3 niet in het spel teruggevonden (heb het ook maar 10 minuten bekeken) maar zag er in de intro wel leuk uit. Ik ga het morgen wel ff wat meer spelen zodat ik weer wat uitgebreider verslag kan doen... :)

14. ik vind halo en fuzion frenzy wel lachen

15. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet KFC zeker in huis halen, wat gaat dat geld toch weer hard deze maand.

16. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb KFC ook sinds gisteren en hij is echt lachen.. Zeer goede & leuke partygame met een verrassend goede SP ook nog.. :)

Toch blijft het jammer dat ie niet Live enabled is, maarja daar heb ik Wacked! voor.. 8)

17. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind whacked toch niet zo'n lekker spel, wel voor effies, maar daar blijft het bij. Maar dat is natuurlijk mijn mening!

18. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Voor afentoe met een paar bekenden op Live is het wel lachen..

19. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja nu we het er toch over hebben. ik heb niet echt van die leuke multiplayer games op HALO na dan, maar ik wil ook wel eens wat anders spelen in multi.
    welk spel raden jullie me nou aan? ik wil ook doax nog gaan halen

20. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    we moeten echt monkeyball hebben op de xbox dat lijkt me echt leuk ik vind fuzion fenzy namelijk niet zo leuk het enigste wat je zo`n beetje doet is balleen in een gat gooien

Deel Deze Pagina