1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Een heleboel. Het is de verassingsfactor die dan weg is. Zelfde principe als het verslaan van een baas, daar zoek je toch ook liever zelf uit hoe je hem het beste kan verslaan? Maar het is wel prettig om te weten dat hij er is, mocht het een missable challenge zijn.

    En hetzelfde als met secret-achievements. Erg tof om te krijgen als je er een unlocked. Maar wat ik er precies voor moet doen, lees ik liever niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zou ik de kist gewoon dicht laten zitten....

    Over de rest kan ik je wel begrijpen maar met die kisten is bullshit! Maja, in de guide staat ook niet bij de kist wat er in zit dat staat er namelijk naast in een legenda. Je zou de guide dus wel voor de locatie kunnen gebruiken.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game + Guide gekocht @ GM.
    Tsja, heb hem niet bij de FRS gehaald omdat ik even naar de Gamemania wilde in Leeuwarden.

    Morgen maar eens spelen denk ik. Gewoon 3 discs die game.

    Vanavond @ Azeroth. ;)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De UK versie (wel PS3 ) heeft blijkbaar nog een sleeve over de gewone versie :eek:

    [​IMG]

    Foto zonder flash, maar mindere kwaliteit omdat het wat donkerder is
    [​IMG]
     
  5. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net chapter 5 uitgespeeld. Had een bos level, was er 20 min mee bezig,en had geen ranking of sterren..deed telkens auto battle zodat me magic meer gepast was door Libra, alleen hoe kon ik die boss sneller killen?? Kan me niet voorstelle dat je er 20 min over doe..:confused:
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb hem echt zojuist binnen 10 minuten gekilled. Dit was echt de eerste moeilijke boss, de rest waren peulenschil. Had hem helaas niet 5 sterren. :mad:

    De sleutel lag toch echt in het switchen van je paradigms. Goed proberen te staggeren met dualcaster en als hij aanvalt een healende tactiek. Je Odin gebruiken nadat je deze rakker hebt gestaggert helpt ook veel. ;) Oh, en de baas switcht telkens van weakness, als je dat goed aanpakt wordt het veel makkelijker.

    Ik wist trouwens niet dat Bulbasaur in deze game zat. :lol:

    Ik vind Tide Turner momenteel echt een geweldige Paradigm. Binnen no time allemaal stat boosts (en decreases bij enemies), om daarna vanuit een ander Paradigm zwaar te ownen! En dat voor een eerst zo slecht team. :)
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    HAd je dat ook met die baas? ik zat net te omschrijven tegen iemand wat voor kut baas het was (omdat ik steeds net me party leider verloor als er bijna een dood was en ik te lui was om te switchen naar medic) en toen zat ik die twee pokemons te zeggen.

    Zelf loop ik in chapter 8 heerlijk te grinden. Weet dat het later beter is omdat je dan nog meer kan maar nu een extra voordeeltje is altijd lekker!
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoef nog niet te grinden. Heb net voor iedereen de roles helemaal geleveled (chapter 6) en had nog 1500 CP over. :eek:
     
  9. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Net heel toevallig ook die baas verslagen van lvl 5.
    Vet!
    Eindelijk eens een behoorlijke baas..had hem ook in rond de 10 min klaar.
    Sterren nieteens op gelet eigenlijk haha.
    Mannetjes allemaal geupgrade so far.

    Lvl6 begint mooi!
    Eindelijk eens in de openlucht whoeii!

    Spel begint nu pas wat teworden vind ik.
    Hiervoor was het tesimpel allemaal en zelfs wat saai afentoe;)
    Heb er 11u opzitten ongeveer en ben heb zin in de rest van het spel!
    Zonder guide..alleen het upgraden van wapens ff uitzoeken hoe dat precies werkt online morgen.

    Yup..leuk spel:)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Stuk mooiere cover dan hier :mad:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is slechts een sleeve, he. ;)

    Ik vind mijn LE doosje anders ook mooi: Gewoon strak wit met het FF XIII logo, zoals het hoort. _O_
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cover wil ik ook! Dan leg ik gelijk wel 80 euro neer, donders die is gaaf!
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Heb zelf behoorlijk veel info vanaf gamefaqs en xbox360achievements gehaald. Staat ook alle info mbt upgraden items.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat LE doosje is idd ook erg mooi. Gelukkig weer het oude vertrouwde logo erop :)
     
  15. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur? Ik heb er nog maar 6 uur op zitten..das wel vreemd en ben bij eind chap 5..
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zit nu in chapter 8

    Maar ik vind die stukjes met Sazh en Vanille zoooo saai he.. val gewoon telkens bijna in slaap 8)
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks vreemds aan, verschil is imo juist nog erg klein. Als je wilt kan je 10 uur ergens levelen, beetje rpg laat je soms nog langer levelen in een gebied. Ik weet nog van tales of vesperia dat ik in een gebied was, laten we dat even het bosgebied noemen. En daar zat ik dan met 30 uur playtime en level 40 party, een ander gast was er ook maar hij was er al met 12 uur playtime en een level 20 party.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Guides komen nog wel binnen hoor. Heb er gister ook weer een aantal ontvangen :)

    Ik kan zondagavond pas weer verder. Zit nu halverwege chapter 10, maar ga denk ik wel een tikkie langzamer nu. Heb het gevoel dat ik door de vorige 9 chapters ben heengevlogen :cool:
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus, hoe lang duurt het ong. om het spel uit te spelen? Want ik twijfel of ik hem zal kopen... Ik heb weer zin in een Final Fantasy spel, maar als het spel kort is, dan koop ik hem niet.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    +- 50 uur, staat op verschillende plekken. Nu denk ik dat het eerder een uur of 35-40 zal zijn, of de chapters moeten nog veel langer duren richting het einde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina