hey iedereen kspeel ik hier al de hele tijd mechassault: -thor on the rocks protect the icarus maar je moet zo toren neerknallen en heb je dat gedaan dan zie je op het einde twee black mechs die gemakkelijk te verslaan zijn maar dan komt er z"n zelfgemaakten van die gast die spreekt in dat filmpke maar als dien mech schiet dan ben je direct al twee groene kotjes kwijt. hoe kan ik gemakkelijk dien mech verslaan? met welk wapen of list? dank bij voorbaat Tompy
Weet niet welk level je bedoeld, maar gewoon niet stil blijven staan en met veel leven aankomen, zorgen dat je daarvoor weinig verliest. En vooral je zwaarste wapen gebruiken. Gauss rifle og autocannon zorgt er voor dat ze wel eens omvallen, erg handig. Pak ook alle powerups, zodat je meer schade doet.
Mijn taktiek was schieten en gelijker tijd om hem heen rondjes rennen, meestal mist hij dan als ie schiet.
Ik vond t nogal simpel om Mechs te verslaan, gewoon rondjes rennen om de andere Mech heen en de hele tijd van wapen wisselen, in zo'n ritme dat je wapens, railgun/rockets, telkens weer opgeladen zijn als ze "aan de beurt" zijn. Op die manier doe je tijdens het opladen van je wapens een enorme hoeveelheid schade met de andere wapens...(did I make sence? )
Doe het op de zelfde manier als Saaur. Als je genoeg opzij beweegt vliegen de raketten langs je heen. Of je kunt achter een rots stappen
als je het gececht tegen ragnarok ( ofzo) bedoelt. Dan moet je eerst ff al die opslagplaatsen waar health licht kapot schieten, en dan als je gaat vechten tegen hem, op de health dingen gaan staan, en vlijven schieten. Dan ga je niet dood, en hij wel.
Sorry maar ik had die in een keer verslagen. Ik ben nu een level verder en daar zit ik vast, ik moet eerst informatie krijgen en dan weg komen uit dat kamp. Met vijandelijke mechs enzo. KAn iemand mij helpen?
Die is ook niet zo moeilijk. Zogauw je die info hebt gekregen meteen naar dat ding lopen om die deur te openene (na 1x weet je waar dat is, het scheelt tijd om daar meteen naar toe te lopen). Dan door de deur naar buiten en de brug kapotschieten zodat die Atlassen er niet meer door kunnen. En dan door blijven lopen tot je bij het einde bent. Onderweg de vrachtwagens en gebouwen schieten voor extra health.
ik gebruik vaak die elecktrischiteit dingen die je op moet laden en dan gewoon om je vijand heen rennen en blijven knallen
ik gebruik.......tactiek daar gaat het allemaal om Dus dan ga ik elke hoek goed verkennen en zoveel mogelijk dekken schieten als ik andere mechs ga battelen Wanneer je wapens ook upgrade moet je niet veel verspillen.... schiet niet heel veel keren door want anders raak je ook overhit dit geld niet voor upgrades
je bedoeld dus, schieten; achter muur/gebouw/rots gaan staan; afkoelen/ weer dekking zoeken enz. zo doe ik het ook altijd. een gevecht op open grond overleef je niet in je eentje