1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is hier nou een epic fail aan? De originele map is door dezelfde man gemaakt, die was blijkbaar trots op zijn cs 1.6 map en wilde een groter publiek aanspreken dus heeft hij de map voor MW2 gemaakt.
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja waarom iets nieuws verzinnen als iedereen het al vergeten is.:lol:
    heet call of duty, niet Counter Strike modern warfare.
    heb die map op cs ook gespeeld. tis leuke map maar mag hopen dat er niet nog meer cs remakes in volgende mappacks zitten.
    beetje cheap en afgezaagd.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bron?
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    maps zijn altijd gratis geweest op de pc in updates. zowel voor cod 4 en 5, verwacht nu het zelfde voor MW2. er is geen globale distributie systeem om dat op de pc te regelen.
    hehe sneaky IW, via steam = cashen voor de pc nu ook:)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jawel, je heb toch Steam :+
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ja dan zullen ze vast wel valve strikken en dat je de pack via steam moet kopen.
    zal daarom ook wel in steam zitten. kunnen ze de pc mensen ook laten betalen, voorheen waren de games los zonder dus toen konden ze niets :)
    en als ik op de pc moet betalen voor de maps doe ik het nog niet uit princiepe. speel wel zonder dan.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... er is een boycot op komst :+

    Waarom betalen voor 3 oude mappen? Je hebt al betaald voor de 2 oude ... wipie! 1200 MS Points voor niks.
    Kom maar op met die boycott.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    lol allemaal aan de bad company 2:p
    wie start een online petitie of is die er al?:)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :lol:

    Op de officiƫle IW forums is een "boycot" aan de gang. Op verschillende andere sites ook. Gelukkig zijn er mensen met verstand. Mensen die het toch anders zien. Waarom 1200MS punten voor 3 nieuwe mappen en WEER geld voor 2 oude mappen die je al hebt?
     
  10. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja als ik de oude wil spelen stop ik cod4 wel in de box/pc:lol:
    en ze noemen het de stimules pack, ik word niet echt gestimuleerd ervan:) ja gestimuleerd om te gaan poepen:p

    daarnaast even wat vermaak:

    100 Things We Hate About Call of Duty: Modern Warfare 2
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  11. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een gezeik allemaal hier... Ben benieuwt naar de nieuwe mappen, mischien zijn ze wel zo vet dat ze die 1200 punten dik waard zijn :cool:
     
  12. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo vet gemaakt, and its all true..
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat ik die boycot ook al paar pagina's terug riep.


    ik ga later wel ff op die IW forum kijken.

    ik wil best voor nieuwe mappen betalen, 1200 is beetje veel voor alleen dat, want die cod4 mappen vind ik wel tof maar heb ik al voor betaalt. en dan verder geen extra's gewoon 3 mappen en 2 oude en je heb er maar tevreden mee te zijn. sorry hoor, als je daar mee akkoord gaat als consument dan veroorzaak je dit soort praktijken

    simpele vraag en aanbod marketing. wij willen nieuwe mappen, zei bieden troep, wij kopen het dus dan hebben ze wat ze willen en kan je nog meer van dit soort onzin verwachten.

    koop bijna niemand die mappack als boycot dan zullen ze of de prijs verlagen of uitbreiden of helemaal niks meer uitbrengen.

    anyways, wil best betalen voor nieuwe mappen maar kunnen ze beter eerst aan de connectie problemen werken want die is nu echt shit
     
  14. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik betaal liever 15 euri voor dedicated servers and goed patches dan oude maps:):lol:
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik krijg niet zo vaak host, maar wanneer ik het krijg....damn een wereld van verschil met "normale matches". Bijna geen hitmarkers en nagenoeg alle snipes gaan raak, ik krijg dan ook constant scores van 30-8 in FFA. Het voelde echt alsof ik met een handicap aan het spelen was wanneer ik geen host heb:x
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat een smiecht is die Robert Bowling (402) van IW hey! Hij zei in het gesprek met Major Nelson het volgende: 'Everybody knows how active we are with the community'. Hij zei ook dat zij goed naar de community luisteren etc.. Wat een flikker en een leugenaar zeg.

    Infinity Ward heeft schijt aan zijn community en luistert er helemaal niet naar.:mad:

    Enneuh dit was trouwens zijn laatste keer op het forum: Last visited: 16 Feb 2010 12:05
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm, er zijn meer mensen die bij IW werken dan hij hoor.....
     
  18. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik haal ze niet. En zeker niet voor 1200 MP.
     
  19. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb mw1 niet gespeeld en beleef nog steeds veel plezier aan mw2 dus alle maps zijn nieuw voor mij, en toch zit ik sterk te twijfelen ofdat 5 "nieuwe" maps mij wel 1200 punten waard zijn.. =(
     
  20. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind intressant om te zien wat iedereen gaat doen.

    Dus de score bij de vraag ''ga jij de mappack downen voor 1200 MP?''op dit moment

    Ja (0) - maybe (1) - nee (1)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina