kan iemand mij het verhaal van halo uitleggen, en dan vooral de rol van de flood en guilty spark. En ook waarom de covenant op halo is, en waarom de humans nou toevallig op halo zijn geland. was dit de bedoeling? Of wouden ze dit al om een of andere reden? Kan iemand me dit aub uitleggen, ik weet dat het een beetje veel is, maar ik wil het zo graag weten!!! thanks all
Waarom luister je niet gewoon goed naar de teksten? Of sla je alle filpjes over De mensen komen op Halo omdat hun schip neerstort en ze hebben dus weinig keus dan op Halo landen. De Covenant komt op Halo om de mensen te achtervolgen en hun te doden maar later komen ze erachter dat Halo eigelijk een wapen is met de kracht om heel het universum te vernietigen. De Flood snap ik om eerlijk te zijn ok niet helemaal maar ze zijn er om Halo over te nemen en uit eindelijk door te gaan over heel het heelal en guilty spark is er om te voorkomen dat dit gebeurt waardoor die Halo laat 'afgaan' door ze uit te roeien. ik zal wel een paar foutjes hebben gemaakt maar ja
klopt geloof ik wel, ja .. covenant kwamen humans achterna, humans moesten landen omdat de covenant hun schip hadden neergehaalt, en de flood was er al op halo.. en de covenant merkte dat je halo als wapen kon gebruiken, maar toen ze meer halo gingen onderzoeken lieten ze de flood min of meer vrij dacht ik..
Er is al jaren lang een oorlog tussen de Covenant en de mensen aan de gang en de Covenant is aan het winnen. Jij bent de Master Chief een nieuwe supersoldaat van de mensen en je bent opgewekt op het schip de Pillar of Autumn. Dit schip wordt achtervolgt door de Covenant en is bijna bij de aarde. Maar de Covenant zou de aarde vernietigen en dus maken ze een gevaarlijke spacejump. Ze komen bij de planeet Halo en worden vlakbij neergeschoten en storten neer op Halo. In jou tocht om te ontsnappen aan de Covenant moet je veel missies doorstaan. Op een bepaald moment kom je de oorspronkelijke bewoners van Halo tegen: the Flood. Van het stuk van Guilty Spark weet ik niet zoveel maar op het einde is er een wapen op Halo ontdekt dat de hele planeet zal vernietigen. De mensen proberen je nu nog te redden maar door versterkingen van de Covenant kan dit niet. Je zal zelf met de Pillar of Autumn je leven moeten redden.
Ben je niet zo goed in engels dat je het verhaal eigelijk niet snapt? Ik vond het wel redelijk goed uitgelegt en het staat ook nog eens een beetje in het boekje.
Klik (vooral de laatste paar pagina's @ 40ppp) Klik HBO Dit onderwerp is iets te vaak aan bod geweest de laatste tijd, zoek/lees eens wat in het rond, en je moet genoeg info vinden