thnks voor de tip heb het ff tegen mijn vriendin gezegd die koopt hem namelijk voor mij heb er echt zin in
Hier fototje van de game, moest ff met webcam maken want batterij van mn camera is leeg http://i43.tinypic.com/25h26mu.jpg
Ik zit er echt weer aan te denken om hiervoor een NDS voor te halen Is het spel nou qua Pokemon en wereld gelijk aan de originele Gold/Silver?
Ff flink inkopen doen, en verpatsen? Ik wil deze game ook nog wel een keer hebben. Wel leuk voor in de bus.
Van wat ik tot nu toe heb gespeeld wel. Grafisch is 't alleen wel een stuk aangenamer en meer van deze tijd.
zijn de games nou nergens al te koop in nederlands sinds de US release? en hoelang duurt de verzending in play-asia? ergens anders waar je ze goedkoop kan bestellen nog met een zeer korte verzending?
De enige Nederlands webshop waarvan ik weet dat ze geïmporteerd spul verkopen is Dimplus en ook zij hebben hem pas 26 maart. Het lijkt mij sowieso niet mogelijk dat Nederlandse winkels nu al US versies verkopen.
Probeer www.videogameplus.ca, canadese webshop, levertijd is 1 week ( bestel op maandag en met beetje geluk heb je hem vrijdag binnen of de volgende maandag)
Klopt het dat je -zonder traden, items van events of links met andere games- in Pokemon HG en SS de volgende Legendary Pokemon tegen komt; - Lugia - Ho-oh - Arcituno, Zapdos en Moltres - Mewtwo - Groudon of Kyogre - Entei, Raikou en Suicune - Latios of Latias Krijg er opeens zo'n zin in Was helemaal vergeten dat je ook terug kan naar de werelden uit Pokemon Red en Blue.
Die lijst heb ik gekopieerd ja. Dus dat klopt? Leukste van de game vond ik altijd mijn hele deck compleet maken met alle Legendaries ingame (Die je zonder hacks/events or andere dingen kon vinden in het spel)
Ah cool zoveel legendaries Die Wi-fi events, kan je daar zomaar aan meedoen? of moet je dan bij een of ander toernooi zijn ofzo? damn ik kan niet wachten tot 26 maart.
Mooi! Mijn ma wil weer een Braintrainer hebben + DS, maar de DS is kwijt. Even dealtje gesloten en krijg nu een nieuwe DS en mams betaald de helft mee Morgen Pokehmanz even preorderen