Metal Gear Solid 2: Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door T4rg3t, 9 mrt 2003.

  1. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    hey waar zit die speciale bom van fatman als je binnen 400 seconden die bom moet vinden want ook met die sencor b kan ik hem niet vinden maar ik hoor hem wel piepen ongeveer daar waar je begint bij het water
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij zit onder op die duikboot. Loop links om zodat je daaronder loopt ga naar echts net voorbij die boei-achtige dingen van de duikboot, pak de coolant-spray en spray de bom.

    @ FlurYu, srry maar dat is echt een domme vraag. Er zijn heus wel meerdere ventjes waarbij je een hold-up kunt uitvoeren, anders zouden je alle dogtags in de hold al hebben.:mad:
     
  3. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer krijg je stealth bij de plant chapter, als je 120 dogtags hebt in totaal, want ik heb op zo'n site gelezen dat je ze dan allemaal moet hebben, maar dat lijkt me zo'n beetje onmogelijk..
     
  4. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt , hey the matrix je bent net een groot hintboek voor me :)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ <doggy> dat is niet onmogelijk. Ik heb er 130 op de plant en ik heb pas very easy, easy en normal gespeelt. Gebruik de dogtag viewer om te kijken welke je nog mist.

    Op hard vind je trouwens een scheerapparaat in de eerste kamer van de Plant. Deze geef je aan Pliskin als je hem tegenkomt. Ik heb gehoord dat hij hem ook nog gaat gebruiken maar dat ben ik nog niet tegengekomen.
     
  6. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt de stealth dus wel, en ik speel ook op hard, maar ik ben dat scheerapperaat niet tegengekomen, waar ligt die dan precies?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies ! Waar is dat %^@#$&* scheerapparaat ? Hij hoort binnen dat hekje bij die duikpakken te liggen maar Op zowel de PS2 als de Xboxversie heb ik hem nooit kunnen vinden. En in alle walkthroughs staat ie er wel. Bij mij ligt ie er gewoon echt niet.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Das gek, ik kies hard, ik kies Plant (alleen plant maar ik denk niet dat het daaraan ligt). Ik kom binnen, ik ga naar die duikpakken en daar links boven in het hoekje ligt een doos die lijkt op Bandage, je pakt hem en je ziet "Shaver" in beeld. Tussen de items staat dan ook shaver.
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Links in het hoekje van het hek zeg maar ? Misschien is ie er alleen op hard of zo. Ik ga maar es kijken.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Extreme heb ik nog niet gedaan maar op de andere moeilijkheidsgraden lag hij er niet, behalve op hard.
     
  11. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk ik een bug versie van mgs, want toen ik de game voor de tweede keer speelde waren er gewoon meer ventjes. Ik speelde zelfde moeilijkheid, maar nu stonder er gewoon gastjes die er eerst niet waren. Ik hoop dat dat niet vaker is bij mij, want dan gaat het wel erg lang duren voor alle dog-tags.
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaart het. Waarom staat dit dan niet in die FAQS ? Ik heb er een heleboel gelezen en het staat nergens. En ik maar onder die duikpakken loeren, pfff......
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het stond in de PU van maart 2002. Daar stonden een heleboel dingen van MGS 2, ook dat scheerapparaat, ik ontdek nu pas dat je die pas op Hard vind. Ze liggen trouwens niet onder die duikpakken. Maar links boven het linker duikpak, je ziet hem toch vanzelf liggen.
     
  14. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben nu bij dat gedeelte dat emma naar de overkant moet lopen over een pijp en ik gasten moet neer snipen maar elke keer als emma in het midden is ontploft er iets , ik snap er niks van
     
  15. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn van die onzichtbare claymore's, die moet je kapotschieten met je sniper, je kunt de thermal goggles gebruiken om ze te zien.
     
  16. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    als je nou luisterd wat ze zeggen in het spel

    niw ik zit bij die 25 metal gears
    iemand tips??

    laat maar
    spel uitgespeeld :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  17. xboxguy

    xboxguy sneaky

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar ook maar moet je ze echt allemaal verslaan want ik zie er HEEL wat in de schaduw staan
     
  18. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 5 stuks slechts. Tip: gebruik veel chaff grenades en blijf in beweging. Schiet eerst op hun knieën en dan op hun kop met je stinger. Pak af en toe die ration in het midden. Succes !
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    mja beetje spoiler maar na de 5 e ofzo komt solidus snake aan of was het ocelot ik weet niet meer
     
  20. NeowulF

    NeowulF Nightwulf

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er ook aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt, hoe hoger de moeilijkheidsgraad, des te meer je er moet neerhalen
     

Deel Deze Pagina