whaha, je wilt niet weten hoeveel moeite ik altijd met die sprong hebt, maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van: VERDER SPRINGEN. dus beter timen. maar toch. En die ruiten zijn lache zeker als je het met z'n 2en speelt
haha idd!! altijd als wij samen dat level spelen ben ik al zoveel kamers verder omdat hij altijd bij die sprong zit te prutsen. johan, misschien moet je voortaan zelf goed timen
Ik zit hier ook vast, al die kamers lijken ook zo op elkaar ! Ik dacht echt dat ik al 10 keer rondjes was gelopen, maar 't blijkt toch echt telkens een nieuwe kamer te zijn waar je in komt. Maar die jump vanaf die kratten is amper te doen idd
toen ik dat level speelde heb ik telkens een kenteken geschoten in de muur dan zie je direct of je er al geweest bent. Tompy
nee, je ziet een soort zwart roet op de muur staan en met sommige spellen kun je je naam schieten in de muur nog es tof.
nou ik heb in dat level ook zo verekkes vast gezeten toen ik het voor de 1ste keer speelde, maar op normal en heroic liep ik er in 1 keer doorheen
LOL ik heb weer eindelijk Halo weer binne na 6 maanden ik dacht dat ik nog Legendary modes moest uitspelen maar uiteindelijk deed ik em aan en zagt al dat ik alles al gedaan hebt maarja het gaat om te multiplayer
volgens mij dwaalt de thread een beetje af, heeft de topicstarter al antwoord op zn vraag gekregen eigenlijk