Aerosmith in DOA3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Barbatruuk, 15 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Degene die DOA3 bezitten weten natuurlijk dat 3 van de 24 nummers van de soundtrack van Aerosmith zijn. Ik heb 't nu al een hoop gespeeld, maar ik heb nog nóóit een van de nummers van Aerosmith gehoord!!! Als ik de soundtrack luister in 't menu herken ik ook elk nummer, goed zelfs. maar niet die van Aerosmith! Dit vind ik dus een beetje vreemd... Weet iemand waarom ik zo wordt gekweld? Ik heb 't trouwens ook gevraagd aan iemand anders met 't spel en hij ondervondt dezelfde problemen.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een Aerosmith nummer zit in het intro, niet de standaard maar die als je een tijdje wacht in het hoofdmenu. De ander zit in de credits. En de laatste weet ik niet.

3. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    dus ik begrijp dat er gewoon geen nummers van aerosmith worden afgespeeld tijdens t vechten?!? beetje lame... want ik weet dan nine lives in t menu zit als je wacht. en er zit er vast ook wel eentje in de credits. nouja, niet ingame. ochja...

4. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    tja dat krijg je als je een beetje te lame spel speelt alleen puberale jongetjes waarvan de ballen nog niet gezakt zijn vinde dat spel leuk

5. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    mja, t spel draait ook alleen maar om die vrouwen ofzo. t gaat niet om t vechten, nee hoor. túúrlijk niet.

6. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar het vechte sucks major buttumass echt k o l e r e

7. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    dank je, Pre-Doxium, voor je geweldige off-topic opmerkingen. en waarom ook geen slotje, wat kan mij die aerosmith ook schelen:)

8. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    hehe got the picture wat boeit het now als aerosmith er niet in zit het gaat toch om het spel (dat ik vindt zuigen maar dat is mijn mening en als je je mening geeft is dat maar automatisch of-topic stelletje communiste hiero)

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    En mensen die verstand hebben van de vechtsporten die worden gebruikt, want het is gewoon de beste beat em up als je van de echt technieken en legendes houd kwa vechten. Geen schieten en echt moves (en ninja legendes). Dus shut your mouth

10. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    wat? is mijn mening niet waardig aan die van jou ninjakiewixxo moet je dan maar meteen comanderen ik houd me mond echt niet dicht voor jou hoor wees maar niet bang

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    natuurlijk mag je je mening zeggen maar niet op deze manier! Het is trouwens een heel cool spel. Ik kijk naar het vechten en niet naar de babes. Wat speel jij dan?

edit: enne owja heb je nog nooit van zinsconstructie gehoord. Oftewel punten......

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  12. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb toch aardig wat vechtspellen gespeeld en vind doa3 toch een van de beste. snap erdan ook niks van dat er zoveel commentaar op is maar ja

13. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    zoals ik al dacht ik als eechte kapitalist die wat geeft om zijn vrijheid van menings uiting ben omringt met communisten, liberale communisten maar het blijven communisten want als ik DOA nou een zuig spel vindt dan moet ik dat toch weten en zo erg is mijn taal gebruik toch niet

14. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    edit: enne owja heb je nog nooit van zinsconstructie gehoord. Oftewel punten...... [/B][/QUOTE]

ik zit heir niet bij NL les jaa!!

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zit heir niet bij NL les jaa!! [/B][/QUOTE]

het is hier:+

maar dat maakt het ook wat leesbaarder voor ons, snap je. En je hebt ook nog de edit-knop

met de edit-knop: Dit raakt een beetje off-topic.

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  16. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    damn, doe ff rustig he? je doet echt alsof je aangevallen wordt... :{ Ik heb DOA3 niet, heb het wel vaker bij een vriend van me gespeeld en het RULED!

17. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    dit slaat echt helemaal nergens meer op. laten we maar niet meer op 'm ingaan want dat maakt t alleen maar erger. moeten we maar een centrale-topic houden over onrustige mensen... waar blijft t modje met t slotje?!?

18. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Geef argumenten dan ben ik blij. vergelijking met andere vechtspellen mag.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij zijn geen communisten de geen vrijheid van meningsuiting willen. Jij zegt alleen dat je DOA voor puberale jongetjes waarbij de ballen nog niet zijn gezakt vind. Vrijheid van meningsuiting kan ook op een normale manier.
    En zoals eerder al eens is gezegd: Gebruik eens punten.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit gaat nergens meer over, op slot ermee.

Pre-Doxium, hou je eens een beetje in. Om je mening heeft niemand gevraagd in deze thread, geef die dan ook niet.

En als er gewezen wordt op je taalgebruik, is dat vaak terecht. Zo ook in dit geval. Let voortaan eens iets meer op je taalgebruik ("sucks major buttumass echt k o l e r e" is niet het soort taalgebruik waar wij op staan te wachten), en je interpunctie (probeer eens een kommaatje of een puntje tussendoor te plaatsen waar dat hoort, dat leest voor ons wel net zo prettig).

Uit de FAQ:

zoohw heuj wah un toffe geem seg!

Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd.

Let daar in het vervolg even op alsjeblieft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina